اپلیکیشن ChatGPT رکورد بیشترین فروش را در یک ماه شکست

اپلیکیشن موبایلی ChatGPT رکورد فروش ۴٫۵۸ میلیون دلاری و ۱۵٫۶ میلیون نصب در یک ماه را شکست.

 اپلیکیشن ChatGPT رکورد بیشترین فروش را در یک ماه شکست
صفحه اقتصاد -

OpenAI در اوایل مردادماه نسخه‌ی موبایل ChatGPT را منتشر کرد تا کاربران اندرویدی هم در کنار کاربران گوشی‌ آیفون، از این چت‌بات هوش مصنوعی استفاده کنند. آماری که Appfigures منتشر کرده نشان می‌دهد اپلیکیشن ChatGPT تنها در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) موفق به فروش ۴٫۶ میلیون دلاری و نصب ۱۵٫۶ میلیونی شده است.

بر اساس آمار، فروش و نصب نسخه‌ی موبایل ChatGPT به‌صورت ماهانه افت کرده است. ChatGPT در ماه ژوئن (تیر و مرداد)، پیشرفت ماهانه‌ی ۳۱ درصدی را تجربه کرد؛ این عدد در ماه آگوست (مرداد و شهریور) به ۳۹ درصد و در ماه سپتامبر، به ۲۰ درصد رسید. این نشان می‌دهد که سرعت رشد افت کرده است.

برای استفاده از نسخه‌ی پولی ChatGPT که با نام ChatGPT Plus منتشر شده است، باید ماهانه مبلغ ۱۹٫۹۹ دلار پرداخت کنید. یکی از دلایل افزایش درآمد چت‌جی‌پی‌تی، افزایش استقبال کاربران از ChatGPT Plus بوده است. در نظر داشته باشید که بعد از کسر درآمد اپل و گوگل از خرید درون‌برنامه‌ای، درآمد OpenAI به ۳٫۲ میلیون دلار رسید.

ChatGPT پردرآمدترین اپلیکیشن چت‌بات نیست. چت‌بات Ask AI که تبلیغات زیادی برای دیده شدن انجام داده است، به درآمد ۶٫۵۵ دلاری در ماه آگوست رسید. اپلیکیشن ChatGPT به تعداد کل نصب ۵۲٫۵ میلیون رسیده که تنها در ماه سپتامبر شاهد نصب ۹ میلیونی کاربران گوگل پلی و ۶٫۶ میلیون نصب از کاربران اپ استور بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان