غزاله اکرمی بازیگر نقش ماهی سریال رحیل کیست؟

غزاله اکرمی بازیگر تازه کار در سریال رحیل به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده در نقش ماهی را بازی کرده است.

غزاله اکرمی بازیگر نقش ماهی سریال رحیل کیست؟
صفحه اقتصاد -

بازیگر جوان بعد از تجربه بازی در سریال هست و نیست در سریال رحیل در نقش ماهی بازی کرده و چهره های جوان بازیگری در این مجموعه حضور دارند.

بیوگرافی غزاله اکرمی

غزاله اکرمی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان در سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شده است. او یکی از چهره های جدید بازیگری است که برای بازی در سریال هست و نیست دیده شد.

وی با نقش کوتاهی در سریال آرام می گیرم به کارگردانی مهدی سهرابی سال ۹۵ وارد قاب تلویزیون شد و در ادامه با بازی در مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» بیشتر شناحته شد و سریال «خط مقدمی» آخرین اثری است که این هنرمند در آن ایفای نقش کرده و اکنون در سریال رحیل بازی کرده است.

او در سال ۱۳۹۵ سریال آرام می گیریم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و هم چنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با روح الله سهرابی همکاری داشت.
وی توانست با بازی در سریال آرام می گیریم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی، حمیدرضا هدایتی، هوشنگ توکلی و لعیا زنگنه بر تجارب او افزود.
او در سال ۱۳۹۶ در سریال هست و نیست بازی کرد او در این فیلم نقش دختری به نام آوا یگانه را برعهده داشت و نقش مقابل او را نیز علی مسلمی ایفا می کرد. او این‌ بار با حسین سهیلی‌ زاده یعنی کارگردان سریال هست و نیست و هنرمندانی چون علی مسلمی، آوا دارویت، نازنین کریمی و نگار عابدی همکاری داشت و از عهده نقش آوا به خوبی برآمد.
ایشان در اولین فیلم سینمایی اش با عنوان «رویای سهراب» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی قوی تن می باشد. وی با بازی در سریال «هست و نیست» به دنیای هنر معرفی شد در این فیلم در کنار هنرمندان مطرحی چون لاله اسکندری، مهدی سلطانی، بهاره کیان‌ افشار، ترلان پروانه، حسین محمدیان ایفای نقش می کند.

ماجرای سریال رحیل

سریال تاریخی «رحیل» که روایتگر قصه‌ای زنانه در اواخر دوره قاجر بوده، خوشبختانه در حال پخش است. از این رو با توجه به درون مایه عاشورایى سریال در اولویت پخش قرار گرفت و در اوایل ماه صفر از شبکه سه پخش‌ می‌ شود.

همان‌ طور که کارگردان سریال می‌ گوید داستان «رحیل» در دو ماه آخر دوران قاجاریه و پهلوی اول می‌‌ گذرد. به ترکیب بازیگران کاربلد و جوان اشاره دارد که اتفاق مناسبی افتاده که ماحصل آن استقبال مخاطبین از سریالِ «رحیل» خواهد بود که هم تِم تاریخی دارد و هم تِم مذهبی؛ مخاطبان در دلِ سریال هم می‌ توانند روایت جوانانه ببینند و هم عاشقانه و فکر می‌ کنم از این جهت مورد اقبال قرار بگیرد.

از نقش‌ آفرینان اصلی این مجموعه می‌ توان به ثریا قاسمی، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، هومن برق‌ نورد، نسیم ادبی، مرحوم حسام محمودی، فرخ نعمتی، کاظم هژیر‌آزاد، علی عباسی‌ زاده، گیتا راد (عربی) و غزاله اکرمی اشاره کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد