معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در پیامی به مناسبت برگزاری نمایشگاه صنعت مالی مطرح کرد:

نمایشگاه‎‌ها؛ ابزار موثر تجارت

مهدی ضیغمی، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی را به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه عنوان کرد که هر ساله با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی مواجه است.

نمایشگاه‎‌ها؛ ابزار موثر تجارت
صفحه اقتصاد -

متن این پیام به شرح ذیل است:

حضور در نمایشگاه‌ها بین‌المللی بدون شک ابزار تجاری موثری در دنیای امروز برای کشف بازارهای جدید است. هر ساله در دنیانمایشگاه‌های متعددی در راستای معرفی محصولات جدید، بازاریابی و ارائه توانمندی صنایع برگزار می‌شود که فرصت بی‌نظیری برای توسعه و رونق تولید و تجارت فراهم می‌کند. نمایشگاه‌های بین‌المللی همچنین فرصت مغتنمی برای به نمایش گذاشتن کالاها و خدمات واحدهای تولیدی- صادراتی، بررسی رقبا، مذاکرات تجاری رودر رو، بررسی بازارها و تقاضاهای موجود و آینده است.

سازمان توسعه تجارت ایران با آگاهی از اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری در دستیابی به اهدافی همچون افزایش صادرات غیرنفتی و رشد اقتصادی، توسعه کمی و کیفی این مهم را با تمرکز بر پتانسیل‌ها و توانایی‌های اقتصادی کشور و ظرفیت صنایع مختلف، به طور جد در دستور کار قرار داده است.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) که به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می‌شود، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را معرفی کنند. این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و هر ساله با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان  و متخصصان بازار مالی مواجه است.

افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندی‌های داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگ‌سازی، فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین‌الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین‌المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استارتاپ حوزه مالی و .... از برنامه‌های برگزار شده در این نمایشگاه است؛ از همین رو حضور پررنگ در این رویداد به فعالان این صنعت توصیه می‌شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد