آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۱۰۳۱۰۸؛

تامین انبار سرپوشیده و روباز، انجام عملیات دریافت، تخلیه، نگه داری، بارگیری، حمل و ترخیص کالاهای صادراتی کارفرما واقع در بندر شهید رجائی

شرکت ملی صنایع مس ایران با عنوان مناقصه گزار در نظر دارد مناقصه ای با موضوع تامین انبار سرپوشیده و روباز، انجام عملیات دریافت، تخلیه، نگه داری، بارگیری، حمل و ترخیص کالاهای صادراتی کارفرما واقع در بندر شهید رجائی از طریق مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (یکپارچه) به شرکت ها یا موسسات واجد صلاحیت واگذار نماید.

تامین انبار سرپوشیده و روباز، انجام عملیات دریافت، تخلیه، نگه داری، بارگیری، حمل و ترخیص کالاهای صادراتی کارفرما واقع در بندر شهید رجائی
صفحه اقتصاد -

شرکت ملی صنایع مس ایران با عنوان مناقصه گزار در نظر دارد مناقصه ای با موضوع تامین انبار سرپوشیده و روباز، انجام عملیات دریافت، تخلیه، نگه داری، بارگیری، حمل و ترخیص کالاهای صادراتی کارفرما واقع در بندر شهید رجائی از طریق مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (یکپارچه) به شرکت ها یا موسسات واجد صلاحیت واگذار نماید.

    -  شرح مختصر کار:

    انجام عملیات تامین انبار سرپوشیده به مساحت 5,000 متر مربع و محوطه رو باز به مساحت 20,000 مترمربع محصور با دیواره بتنی و یا کانتینر

    انجام کلیه عملیات مربوط به دریافت محصولات شرکت ملی صنایع مس ایران از جمله توزین، بار شماری، تخلیه کامیون‌های جاده ای در محوطه اختصاصی، استریپ کانتینر های ریلی، حفاظت فیزیکی به همراه نصب دوربین‌های مدار بسته، آماده سازی محصولات جهت صادرات، دریافت کانتینر خالی، استافینگ کانتینر، ترخیص کالا، حمل به خط کشتیرانی، بارگیری مواد فله به کشتی و تحویل اسناد مربوطه

    -  مدت اجرا: پنج سال شمسی (شامل پنج دوره یکساله) از تاریخ ابلاغ کتبی قرارداد.

    -  محل انجام کار: استان هرمزگان، 35 کیلومتری شهرستان بندرعباس، بندر شهید رجایی

    -  پیش پرداخت: 15% از مبلغ دوره یکساله اول قرارداد در قبال اخذ ضمانتنامه معتبر بانکی.

    -  حداقل ماشین آلات، تجهیزات و فضای مورد نیاز جهت انجام کار

 

جدول شماره یک: لیست ماشین آلات، تجهیزات و فضای مورد نیاز جهت انجام کار

ردیف

نوع ‌ماشین‌آلات/تجهیزات/فضای مورد نیاز

تعداد /متراژ

واحد

ملاحظات

1

باسکول اختصاصی

1

دستگاه

تاییدیه گمرک و قابلیت اتصال به شبکه ملی صنایع مس ایران

2

محوطه روباز

20,000

مترمربع

محصور شده با دیوار بتنی یا کانتینر باشد، همچنین محوطه روباز می‌بایست در اراضی 200 هکتاری قرار نگرفته باشد.

3

ساختمان اداری

داشتن حداقل 4 اتاق

--

ساختمان یاد شده و تجهیز آن در اختیار کارفرما می باشد.

4

انبار سرپوشیده

5,000

مترمربع

---

5

لیفتراک 3 تنی

3

دستگاه

---

6

لیفتراک 7 تنی

1

دستگاه

---

7

لیفتراک 10 تنی

1

دستگاه

---

8

ریچ استاکر

1

دستگاه

---

9

کامیون کشنده

4

دستگاه

---

10

لودر کوماتسو 470 یا معادل

1

دستگاه

---

11

ماشین آتش نشانی سبک

1

دستگاه

---

  -  شرایط متقاضـی:

الف) شرایط لازم

    -   داشتن شخصیت حقوقی.

    -   دارا بودن گواهی تایید صلاحیت ایمنی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و واجد صلاحیت بودن متقاضی برای شرکت در مناقصات بر اساس دستورالعمل ارزیابی پیمانکاران از منظر ایمنی، بهداشت و محیط زیست

    -   داشتن اساسنامه مرتبط با موضوع مناقصه

    -   داشتن مجوز فعالیت از سازمان بنادر در بندر شهید رجایی

    -   داشتن قرارداد مستقیم با سازمان بنادر حداقل به مدت ۵ سال برای استفاده از محوطه و انبار اشاره شده در بند ۵ (حداقل ماشین آلات، تجهیزات و فضای مورد نیاز جهت انجام کار)

    -   )دارا بودن توانایی ارائه ضمانت‌نامه معتبر بانکی شرکت در مناقصه معادل ۵۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (پنجاه و هفت میلیارد ریال).

ب- سایر شرایط مورد نیاز برای شرکت در فرایند ارزیابی کیفی و تشخیص صلاحیت

    -   داشتن تجربه (سابقه اجرایی) و دانش مورد نظر در زمینه موضوع مناقصه (۲۸ امتیاز)

    -   داشتن حسن سابقه در کارهای قبلی (۵ امتیاز)

    -   ارائه توان مالی، تراز مالی و اظهارنامه مالیاتی مربوط به ۵ سال گذشته (۱۷ امتیاز)

    -   دارا بودن توان تجهیزاتی و ماشین آلاتی و فضای مورد نیاز جهت اجرای موضوع مناقصه مطابق لیست مندرج در جدول شماره یک یا در اختیار داشتن آنها طی مدت اجرای موضوع مناقصه.(۴۰ امتیاز)

    -   توانایی ارائه مستندات مربوط به کفایت کارکنان کلیدی.(۱۰ امتیاز)

متقاضیانی که دارای شرایط مذکور در بند "۶ شرایط متقاضی" بوده و آمادگی اجرای کار را دارند، می‌توانند حداکثر ظرف مدت ۱۴ (چهارده) روز پس از تاریخ درج آگهی (نوبت دوم) در روزنامه های سراسری، آمادگی خود را از طریق پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com با انجام مراحل ذیل اعلام نمایند:

الف- انجام فرآیند ثبت نام اولیه و دریافت نام کاربری و رمز عبور.

ب- ورود به سامانه و اعلام آمادگی جهت شرکت در مناقصه مربوطه و آپلود مستندات در بخش های ذیل:

ب-۱- در بخش آپلود اسناد و مستندات، بارگذاری مدارک مورد نیاز "حقوقی و مالکیتی"به شرح ذیل:

    تصویر اساسنامه، آگهی تاسیس، تصویر نمونه امضاهای صاحبان مجاز به همراه نام و نام خانوادگی، آگهی روزنامه آخرین تغییرات شرکت در خصوص اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و نیز صاحبان امضاهای مجاز و تصویر گواهی کد اقتصادی و شناسه ملی شرکت.

ب-۲- در بخش فرم ارزیابی، بارگذاری مدارک"فنی"مورد نیاز مطابق اطلاعات مندرج در فایل Excel موجود در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران می باشد.

    در صفحه مربوط به فرم ارزیابی مستندات ثبت شده از بخش اطلاعات تکمیلی قابل مشاهده و انتخاب می باشند.

نکته۱: دسترسی به فرم ارزیابی در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران در قسمت معاملات شرکت کرده بعد از انتخاب موضوع مناقصه و اعلام آمادگی در مناقصه امکان پذیر می باشد.

نکته ۲: دریافت، تکمیل و امضاء توسط صاحبان امضاهای مجاز متقاضی و بارگذاری فرم‌های ذیل، در بخش اسناد ارزیابی در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران الزامی می‌باشد (مهم):

    فرم Excel  (فرم ارزیابی کیفی متقاضیان، مربوط به مناقصه فوق).

    فرم الف و ب الزامات ایمنی.

نکته ۳: زمانبندی انجام فرآیند مناقصه و ارائه پیشنهاد قیمت بایستی مطابق با جدول زمانبندی شماره یک (بخش اول شرایط مناقصه از مدارک مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (یکپارچه)) صورت پذیرد.

نکته ۴: متقاضیان می‌بایست پیشنهاد و مدارک خود را (چهار پاکت الف، ب، ج، د) مطابق با شرایط مندرج در بخش دوم اسناد مناقصه (پیشنهاد شرکت در مناقصه) به دبیرخانه حراست شرکت ملی صنایع مس ایران واقع در تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی، پلاک ۲۱۶۱ تحویل و رسید دریافت نمایند.

 

    توضیحات:

    ارزیابی و سنجش توان و صلاحیت شرکت‌ها بر اساس شاخص‌ها و پارامترهای مندرج در فرم ارزیابی و اطلاعات فرم Excel صورت خواهد گرفت. لذا لازم است شرکت‌های متقاضی ضمن ورود اطلاعات دقیق در فرمت فایل Excel، تصویر فرم‌های تکمیل شده با مهر و امضای مجاز به همراه کلیه مدارک و مستندات مربوطه در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران در بخش فرم ارزیابی بارگذاری نمایند و همچنین مدارک مربوطه را به صورت لوح فشرده در پاکت " د"  ارائه نمایند.

    کلیه متقاضیان جهت بارگذاری مدارک مورد نیاز آگهی مناقصه بایستی به (بخش اسناد و مستندات مورد نیاز حقوقی) پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com و ورود با نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی خود مراجعه نمایند. شایان ذکر است با توجه به آرشیو مدارک در سامانه، برای فراخوان/مناقصات بعدی نیازی به بارگذاری مجدد مدارک (صرفاً اطلاعات حقوقی شرکت متقاضی مندرج در بند ب-۱ بخش ب) نمی‌باشد.

    اطلاعات بارگذاری شده در قسمت فرم ارزیابی پس از بارگذاری کلیه مدارک تا آخرین تاریخ پایان ارسال مدارک قابل ویرایش            می باشد.

    کلیه فایل ها باید به صورت مجزا با فرمتpdf، با حجم حداکثر ۵ مگابایت، آپلود گردد.

    تصویر هر مدرک بایستی در قسمت مشخص شده برای آن در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران بارگذاری شود (بر اساس دسته بندی فوق) و در صورت عدم بارگذاری، نقص و یا بارگذاری تصویر مدرک در قسمت های نامرتبط، آن مدرک مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و بدیهی است امتیاز آن نیز برای متقاضی منظور نخواهد شد.

    نحوه ارزیابی کیفی و امتیاز‌دهی متقاضیان و حداقل امتیاز کسب شده برای حضور در مناقصه و گشایش پاکت‌های "الف" ،"ب" و "ج"، بر اساس مدارک و مستندات بارگذاری شده در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران و مستندات و معیارهای ارزیابی ارائه شده در لوح فشرده تحویلی در پاکت "د" می‌باشد. لازم به ذکر است که ارزیابی از روی لوح‌فشرده تحویلی در پاکت "د" انجام می‌گردد و مدارک بارگذاری شده در پایگاه جامع اطلاع‌رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص پاکت "د" می‌بایست با مدارک تحویلی مناقصه گران در پاکات "د" مغایرتی نداشته باشند.

    ارائه مدارک فوق‌‌الذکر هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد و در زمان گشایش پاکت‌ها ابتدا پاکت "د" اسناد مناقصه بر اساس معیارهای ارزیابی کیفی توسط کمیته ارزیابی بررسی می‌گردد و در صورتی‌که شرکت حداقل امتیاز لازم (امتیاز ۶۵) را کسب نماید، پاکت "الف" (ضمانتنامه شرکت در مناقصه) گشوده و سپس سایر مراحل گشایش پاکت‌ها مطابق شرایط مندرج در اسناد مناقصه صورت می‌پذیرد.

    اطلاع رسانی در خصوص تمدید مدت زمان آگهی مناقصه، صرفاً از طریق پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com صورت می پذیرد.

    کلیه هزینه های درج آگهی‌های مربوط به این مناقصه در روزنامه‌های سراسری پس از استعلام از امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران به عهده برنده مناقصه می باشد و پس از انعقاد قرارداد از مطالبات وی کسر خواهد شد.

    >شرکت ها تحت عنوان مشارکت یا کنسرسیوم مجاز به حضور و ثبت نام در مناقصه نمی باشند.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر شمــاره تلفن ۳۴۳۰۳۴۳۲ -۰۳۴برای پاسخگویی به سوالات احتمالی در خصوص موارد فنی و حقوقی مندرج در متن آگهی و همچنین شماره تلفن های ۳۴۱۵-۳۴۱۷-۳۴۳۰۳۴۳۷-۰۳۴ و ۸۲۱۳۸۰۷۸-۰۲۱ جهــت پاسخگویی به سوالات احتمالی در خصوص دسترسی به پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران و بارگذاری مدارک درخواستی ارائه می‌گردد.

روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد