آگهی فراخوان عمومی شماره ۱۱۰۲۱۱۵ شرکت ملی صنایع مس ایران

شناسایی شرکت های واجد شرایط برای تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز مجتمع های تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران در استان‌های کرمان و آذربایجان شرقی از طریق احداث نیروگاه بزرگ مقیاس خورشیدی به روش B.O.O

آگهی فراخوان عمومی شماره 1102115 شرکت ملی صنایع مس ایران
صفحه اقتصاد -

شرکت ملی صنایع مس ایران در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت های واجد شرایط برای تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز مجتمع های تولیدی خود در استان کرمان (به میزان تقریبی 600 GWH/year در شهرستان رفسنجان و 290 GWH/year در محدوده شهرستان شهربابک) و استان آذربایجان شرقی (به میزان تقریبی 420GWH/year در محدوده شهرستان هریس) به شکل احداث نیروگاه های بزرگ مقیاس خورشیدی توسط سرمایه گذار و خرید تضمینی بلند مدت 21 ساله (سه دوره 7 ساله) برق تولیدی آن از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران، از طریق فراخوان عمومی همراه با ارزیابی کیفی اقدام نماید.

شرایط متقاضـی:

الف) شرایط لازم

    داشتن شخصیت حقوقی.

    مطابقت اساسنامه شرکت با موضوع فراخوان (تامین مالی، سرمایه گذاری و انجام پروژه به روش .B.O.O  یا .B.O.T).

    ارائه اساسنامه، آگهی روزنامه و آخرین تغییرات شرکت درخصوص اعضاء هیأت مدیره، مدیرعامل و نیز صاحبان امضاء مجاز.

    ب- شرایط مورد نیاز برای شرکت در فرایند ارزیابی کیفی و تشخیص صلاحیت

    داشتن تجربه (سابقه اجرایی) و دانش در زمینه موضوع فراخوان و سوابق تامین مالی و سرمایه گذاری و انجام پروژه به روش B.O.O. یا .B.O.T  به عنوان پیش نیاز ارزیابی کیفی.

    داشتن حسن سابقه در کارهای قبلی(رضایت‌نامه از کارفرمایان قبلی و هرگونه مدرک نشانگر حسن سابقه در کارهای قبلی)

    دارا بودن توان مالی کافی با ارائه اطلاعات مربوط به توان مالی در 7 سال گذشته  

    توانایی ارائه مستندات مربوط به کفایت کارکنان کلیدی

    داشتن توان و دانش لازم در حوزه مالی، سرمایه گذاری ، فنی، راهبری، اجرا و مدیریت پروژه های B.O.O یا B.O.T.

متقاضیانی که دارای شرایط مذکور در بند "شرایط متقاضی" بوده و آمادگی اجرای کار را دارند، می‌توانند حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری پس از تاریخ درج آگهی (نوبت دوم) در روزنامه های سراسری، آمادگی خود را از طریق طریق پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com با انجام مراحل ذیل اعلام نمایند:

الف- انجام فرآیند ثبت نام اولیه و دریافت نام کاربری و رمز عبور.

ب- ورود به سامانه و اعلام آمادگی جهت شرکت در فراخوان مربوطه و آپلود مستندات در بخش های ذیل:

ب-1- در بخش آپلود اسناد و مستندات، بارگذاری مدارک مورد نیاز "حقوقی"به شرح ذیل:

تصویر اساسنامه، آگهی تاسیس، تصویر نمونه امضاهای صاحبان مجاز به همراه نام و نام خانوادگی، آگهی روزنامه آخرین تغییرات شرکت در خصوص اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و نیز صاحبان امضاهای مجاز و تصویر گواهی کد اقتصادی و شناسه ملی شرکت.

ب-2- در بخش فرم ارزیابی، بارگذاری مدارک"فنی"مورد نیاز مطابق اطلاعات مندرج در فایل Excel موجود در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران می باشد.

در صفحه مربوط به فرم ارزیابی مستندات ثبت شده از بخش اطلاعات تکمیلی قابل مشاهده و انتخاب می باشند.

نکته1: دسترسی به فرم ارزیابی در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران در قسمت معاملات شرکت کرده بعد از انتخاب موضوع فراخوان و اعلام آمادگی در فراخوان امکان پذیر می باشد.

نکته 2: دریافت، تکمیل و امضاء توسط صاحبان امضاهای مجاز متقاضی و بارگذاری فرم Excel ، در بخش اسناد ارزیابی در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران الزامی می‌باشد (مهم):

توضیحات:

ارزیابی و سنجش توان و صلاحیت شرکت ها بر اساس شاخص ها و پارامترهای مندرج در فرم ارزیابی و اطلاعات فرم Excel صورت خواهد گرفت. لذا لازم است شرکت های متقاضی ضمن ورود اطلاعات دقیق در فرمت فایل Excel ، تصویر فرم های تکمیل شده با مهر و امضاهای مجاز به همراه کلیه مدارک و مستندات مربوطه در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران در بخش فرم ارزیابی بارگذاری نمایند.

کلیه متقاضیان جهت بارگذاری مدارک مورد نیاز آگهی فراخوان بایستی به (بخش اسناد و مستندات مورد نیاز حقوقی) پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com و ورود با نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی خود مراجعه نمایند. شایان ذکر است با توجه به آرشیو مدارک در سامانه، برای مناقصات/فراخوان های بعدی نیازی به بارگذاری مجدد مدارک (صرفاً اطلاعات حقوقی شرکت متقاضی مندرج در بند ب-1 بخش ب) نمی‌باشد.

اطلاعات بارگذاری شده در قسمت فرم ارزیابی پس از بارگذاری کلیه مدارک تا آخرین تاریخ پایان ارسال مدارک قابل ویرایش            می باشد.

کلیه فایل ها باید به صورت مجزا با فرمتpdf، با حجم حداکثر 5 مگابایت، آپلود گردد.

تصویر هر مدرک بایستی در قسمت مشخص شده برای آن در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران بارگذاری شود (بر اساس دسته بندی فوق) و در صورت عدم بارگذاری، نقص و یا بارگذاری تصویر مدرک در قسمت های نامرتبط، آن مدرک مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و بدیهی است امتیاز آن نیز برای متقاضی منظور نخواهد شد.

نحوه ارزیابی کیفی و امتیاز دهی متقاضیان و حداقل امتیاز کسب شده برای حضور در فراخوان، بر اساس مدارک و مستندات بارگذاری شده در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران و معیارهای ارزیابی ارائه شده در فرم پیوست می باشد.

ارائه مدارک فوق ‌الذکر هیچ گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در فراخوان ایجاد نخواهد کرد و اسناد فراخوان بر اساس معیارهای ارزیابی کیفی، بین متقاضیانی که به تشخیص کارفرما حداقل امتیاز 65 مورد نظر را کسب کرده باشند، توزیع می‌گردد.

اطلاع رسانی در خصوص تمدید مدت زمان آگهی فراخوان، صرفاً از طریق پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com صورت می پذیرد.

کلیه هزینه های درج آگهی‌های مربوط به این فراخوان در وب سایت‌ها و روزنامه‌های سراسری و استانی پس از استعلام از امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران به عهده برنده فراخوان می باشد و پس از انعقاد قرارداد از مطالبات وی کسر خواهد شد.

شرکت ها تحت عنوان مشارکت یا کنسرسیوم مجاز به حضور و ثبت نام در فراخوان نمی باشند.

نکات مهم:

شرکت ملی صنایع ایران خرید انرژی الکتریکی تولیدی را به شکل بلند مدت (21 ساله) که شامل یک دوره 7 ساله اولیه و در صورت حسن انجام تعهدات توسط سرمایه گذار برای دو دوره 7 ساله دیگر قابل تمدید خواهد بود، تضمین خواهد کرد.

در زمان اجرای پروژه، سرمایه گذار، به ارگان‌های ذیربط برای دریافت مشوق های مشمول صنایع در تفاهم نامه وزارت خانه‌های صمت و نیرو و آیین نامه ماده 4 قانون مانع زدایی از صنعت برق که برای احداث نیروگاه در نظر گرفته شده معرفی گردیده و در این خصوص در حد توان و در چهارچوب ضوابط از جانب شرکت ملی صنایع مس ایران همکاری لازم به عمل خواهد آمد.

احداث نیروگاه‌ها بر اساس شرایط فنی، وندور لیست و ساختگاه تعیین شده توسط شرکت ملی صنایع مس ایران با ارائه performance guarantee از جانب سرمایه گذار برای انرژی الکتریکی تولیدی نیروگاه انجام خواهد شد.

شرکت ملی صنایع مس ایران در زمینه تحویل زمین به سرمایه گذار و اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه در حد توان خود همکاری به عمل خواهد آورد.

سرمایه گذار موظف به تامین انرژی بدون خاموشی در چهارچوب توافق نامه های بین ساتبا، مدیریت شبکه و صنایع بزرگ خواهد بود و لازم است در اخذ مجوزها و پروانه های بهره برداری ترتیبی اتخاذ نماید که انرژی الکتریکی تولیدی نیروگاه های خورشیدی ذیل تعهدات شرکت ملی صنایع مس ایران در توافق نامه های وزارت خانه های صمت و نیرو و قانون مانع زدایی از صنعت برق قرار گرفته و گواهی اوراق ظرفیت و برق خورشیدی تولیدی آن به حساب آورده تولید شرکت ملی صنایع مس ایران منظور گردد.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر شمــاره تلفن 34303432 -034برای پاسخگویی به سوالات احتمالی در خصوص موارد فنی و حقوقی مندرج در متن آگهی و همچنین شماره تلفن های 34303421-034 و 82138078-021 جهــت پاسخگویی به سوالات احتمالی در خصوص دسترسی به سامانه درگاه و بارگذاری مدارک درخواستی ارائه می گردد. /روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان