دریافت تقدیرنامه دو ستاره تعالی منابع انسانی افتخاری دیگر برای شرکت صنعت فولاد شادگان

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه منابع انسانی ٩ خرداد ماه ١۴٠٣ با حضور معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان منابع انسانی کشور در تهران، محل برگزاری همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد.

دریافت تقدیرنامه دو ستاره تعالی منابع انسانی افتخاری دیگر برای شرکت صنعت فولاد شادگان
صفحه اقتصاد -

انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، به پاس تلاش برای استقرار مدل ملی تعالی منابع انسانی و رعایت استاندارهای مورد نیاز ، تقدیرنامه دو ستاره تعالی منابع انسانی را به شرکت صنعت فولاد شادگان اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، مهندس کهزاد مدیر عامل این شرکت درجریان نوزهمین دوره جایزه ملی تعالی منابع انسانی کشور گفت : این موفقیت را که در نتیجه یک تلاش همکارانه، مسئولانه و همدلانه بوده است را به اعضاء محترم هیئت مدیره، تمامی همکاران، مدیران واحدها، بویژه مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی و همکارانشان در این واحد تبریک و تهنیت می‌گویم.

کهزاد افزود: هدف از شرکت در این رقابت خودارزیابی یا سنجش توانایی ها، شایستگی ها، کاستی ها و نقاط قابل بهبود منابع انسانی فولاد شادگان بود.تعالی سازمانی جز با توجه به سرمایه انسانی و مدیریت این سرمایه عظیم میسر نخواهد شد.

مدیرعامل فولادشادگان گفت : برنامه ریزی اصولی و به کارگیری استراتژی های مناسب در راستای ماموریت های شرکت فولادشادگان و انجام اقدامات لازم در راستای بهبود نقاط قابل بهبود برآمده از ارزیابی تعالی منابع انسانی مهمترین برنامه امسال ما در حوزه منابع انسانی می باشد

وی افزود: تعبیر روشن بنده از منابع انسانی، سرمایه‌های انسانی‌است و با تکیه بر این اندیشه، قدردانی از پرسنل و تشویق‌های مستمر همکاران مبتنی بر ارزیابی‌های منصفانه از مهمترین برنامه‌های ما در شرکت صنعت فولاد شادگان محسوب می‌شود.

گفتنی‌است جایزه تعالی منابع انسانی دارای ۳ سطح گواهینامه، تقدیرنامه و نشان است که میزان موفقیت سازمان ها را در راه رسیدن به تعالی نشان می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان