سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در پی شهادت آیت الله رئیسی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با صدور پیامی شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی ریاست جمهور و همراهان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در پی شهادت آیت الله رئیسی
صفحه اقتصاد -

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با صدور پیامی شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی ریاست جمهور و همراهان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سید عبدالمجید اجتهادی چنین است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

در روز ولادت با سعادت حضرت امام علی‌بن موسی الرضا (علیه السلام) مطلع شدیم بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان ایشان که در مسیر بازگشت از منطقه خداآفرین به تبریز بوده است در شرایط بد جوی دچار سانحه شده و همه سرنشینان این بالگرد از جمله آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به شهادت رسیده اند؛ این خبر تلخ و دردناک مایه تأسف و تأثر عمیق شد. 

شهید حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی(رضوان الله علیه) خادم الرضا، تمام عمر را با اخلاص، دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب کرد و در این مسیر فردی خستگی ناپذیر بود و در همه عرصه ها چه در دستگاه قضا و چه در دوران ریاست قوه مجریه صادقانه عمل کرد و خداوند پاداش بندگان خاص و خادمان خالص خود را در شهادت و زیستن در جوار رحمت خویش قرار می دهد.  

آن شهید بزرگوار، هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشت و تا آخرین لحظه حیات پربار خویش تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت.

خبر اگرچه هولناک بود اما رهبر فرزانه و حکیم انقلاب به مردم اطمینان داد که اختلالی در کار کشور به‌وجود نخواهد آمد و 

مردم ایران به آنچه اراده خداوند برای آنان رقم بزند، تسلیم هستند و رضای پروردگار را می‌جویند.

آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشت. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

اینجانب شهادت رئیس جمهور مکتبی و مردمی حضرت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه دکتر حسین امیرعبداللهیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت نموده، غفران الهی را نثار وجودشان می کنم و ایمان دارم روح بلندشان در بارگاه امن الهی و در جوار رحمت بی پایانش جاودان و آسوده است و در خلد برین میهمان رستگاران خواهند بود.

خداوند روح این شهداء را بیامرزد و آنها را با صالحین و صلحاء محشور فرماید و به بازماندگان و مردم شریف کشورمان صبر و شکیبایی عطا فرماید.

سید عبدالمجید اجتهادی 

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان