رئیس اداره بازرسی سازمان اموال تملیکی:

تقویت نظام اداری رهاورد بزرگ سفرهای استانی است

رئیس اداره بازرسی اداره کل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: نظام اداری سازمان اموال تملیکی به واسطه مجموعه سفرهای نظارتی استانی ارتقاء خواهد یافت.

تقویت نظام اداری رهاورد بزرگ سفرهای استانی است
صفحه اقتصاد -

 

 علی اصغر نظام دوست در جمع کارکنان اداره کل استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در آستانه پایان گرفتن سلسله سفرهای استانی قرار داریم، خاطرنشان کرد: تقویت نظام اداری رهاورد بزرگ سفرهای استانی است و از بزرگترین اهداف این مجموعه سفرها قلمداد می شود که همکاران بنده در اداره کل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان طراحی و عملیاتی کردند و دیگر همکاران از سایر حوزه های سازمان هم با فشردن دست ما در تحقق این مهم، کمک شایانی کردند.

نظام دوست در ادامه بیان داشت: برای شناسایی نقاط قوت و ضعف اداره های کل استانی و به منظور بهرمندی از نظام برنامه ریزی جامع چنین سفرهایی را ترتیب داده ایم.

وی ادامه داد: بهره از توان کارکنان و اشتراک تجربیات و انتقال و تجمیع آن ها به کارکنان سازمان در اقصی نقاط کشور می تواند دستاورد دیگر این سفرها باشد که تا قبل از خراسان جنوبی، بیست و هشت مرحله انجام شده و در بیست و نهمین دوره آن قرار گرفته ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان