پیام تبریک مهندس کهزاد به مناسبت کسب عنوان «ممتاز روابط عمومی»

به مناسبت کسب عنوانِ «ممتاز روابط عمومی» در دومین همایش ارزیابی ۷ طرح فولادی کشور به مهندس آرمین مرادی مدیر روابط عمومی و تمامی همکاران...

پیام تبریک مهندس کهزاد به مناسبت کسب عنوان «ممتاز روابط عمومی»
صفحه اقتصاد -

به مناسبت کسب عنوانِ «ممتاز روابط عمومی» در دومین همایش ارزیابی ۷ طرح فولادی کشور به مهندس آرمین مرادی مدیر روابط عمومی و تمامی همکاران :

در عصر کنونیِ ارتباطات و فناوری که جهان، آخرین مراحل و معابر ورود به جامعه‌ی اطلاعاتی و شبکه‌های هوشمند مجازی را طی می‌کند و همراه و همپای آن، ایران اسلامی نیز مسیر توسعه و پیشرفت را با رویکردهای نوین و استفاده از فکر و ابزار جدید تجربه می‌کند، بی‌شک دستیابی به رهیافتِ رشد، بالندگی و تعالی «صنعت فولاد»، مرهون ارتباطات و روابط عمومی توانمند، موثر و فعالی است که با کنشگری بجا، ایده پردازی و رویکردهای نوین و هوشمندانه، دستاوردهای پرافتخاری را به ارمغان می‌آورد.

بسی خوشحال و خرسندم که در یکسال گذشته شاهد تحولات سازنده‌ای در حوزه روابط عمومی و ارتباطات «شرکت صنعت فولاد شادگان» بودیم. خروج از رویکردهای سنتی و بی‌اثر و ورود به عرصه‌های جدید، مبتنی بر خلاقیت و نوآوری از مهمترین دستاوردهای قابل مشاهده این واحد پویا است.

در پایان با توجه به کسب عنوان «روابط عمومی ممتاز» در دومین همایش ارزیابی ۷ طرح فولادی کشور از سوی شرکت ملی فولاد ایران و به تبع آن « مدیر برتر روابط عمومی» را به شما و همکاران شاغل در روابط عمومی تبریک گفته و از تلاش‌های ارزنده، برنامه ریزی و مدیریت مطلوب شما تقدیر و تشکر می‌نمایم .

امید است با اتکال به خداوند منان، همچنان شاهد موفقیت‌های شما و دیگر همکاران در توسعه و تعالی فعالیت‌های شرکت صنعت فولاد شادگان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان