جهش هفت پله ای روابط عمومی فولاد شادگان در یکسال

کسب “روابط عمومی ممتاز” توسط روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان

روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عنوان “روابط عمومی ممتاز” دومین همایش ارزیابی عملکرد مدیران روابط عمومی های ۷ طرح فولادی کشور را از سوی شرکت ملی فولاد ایران کسب کرد.

کسب “روابط عمومی ممتاز” توسط روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان
صفحه اقتصاد -

در این همایش که با حضور دکترعمیدی مدیرکل دفتر رسانه و ارتباطات وزارت صمت، دکتر مس‌فروش رئیس هیئت مدیره شرکت ملی فولاد ایران، دکترسولماز ادریسی مدیر روابط عمومی، دکتر فرجی معاون مالی و اداری شرکت ملی فولاد ایران و رؤسای روابط عمومی ۷ طرح فولادی کشور همراه بود، از تلاش های مهندس آرمین مرادی مدیر روابط عمومی شرکت صنعت شادگان در ایجاد تحول اساسی و اتخاذ راهبردهای نوین در عبور از روابط عمومی سنتی به مدرن افزون بر ارتقاء جایگاه روابط عمومی و امید آفرینی در جامعه هدف، به عنوان محورهای اصلی ارزیابی و ملاک انتخاب روابط عمومی ممتاز از سوی روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران عنوان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، شایان ذکر است روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان در سال ١۴٠١، درجایگاه هفتم این ارزیابی قرار داشت، اما امسال توانست با برنامه ریزی دقیق در روابط اجتماعی و اداری علاوه بر کسب شناخت کافی از سایر ذینفعان، اهداف خود را محقق و مقام نخست را از آن خود کند.

مهندس حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان نیز طی پیامی، این دستاورد بزرگ را تبریک و از دست اندرکاران روابط عمومی شرکت تقدیر نمود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه