امدادرسانی مس سونگون به کودک دچار سوختگی شدید در روستای اوزی ورزقان

مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات اجتماعی شرکت مس سونگون آذربایجان از نجات جان کودک سوخته در روستای اوزی ورزقان خبر داد.

امدادرسانی مس سونگون به کودک دچار سوختگی شدید در روستای اوزی ورزقان
صفحه اقتصاد -

مهندس محمد نجفی با اعلام این خبر گفت: برابر تماس مدیریت بحران فرمانداری شهرستان ورزقان و درخواست امدادرسانی به کودک سوخته در روستای جنگلی اوزی شهرستان ورزقان، ضمن هماهنگی با دکتر عباسزاده مدیرعامل محترم شرکت، با دستور اکید ایشان بلافاصله تیم امداد و نجات مس سونگون متشکل از عوامل HSE و راهداری شرکت با تجهیزات کامل و یک دستگاه بولدوزر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: همکاران تلاشگر ما مثل همیشه، با همت و عزمی راسخ از میان برف و کولاک و از نقاط صعب العبور کوهستانی و جنگلی در سریعترین زمان ممکن خود را به روستای اوزی رسانده و جان کودک ۴ ساله که بر اثر بی احتیاطی از ناحیه دست ، صورت و سینه دچار سوختگی شدید شده بود را نجات دادند.

نجفی با بیان اینکه وزش باد شدید توام با بارش برف کار بازگشایی جاده و بازگشت را سخت کرده بود افزود:  علیرغم این سختی ها، با از خودگذشتگی همکاران و پس از ۱۲ ساعت جدال با برف و کولاک، عصر روز یکشنبه بیمار جهت ادامه مداوا به بیمارستان ورزقان انتقال گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مس سونگون آذربایجان، شایان ذکر است این دومین عملیات امداد و نجات شرکت مس سونگون آذربایجان در چند روز اخیر است که عوامل راهداری و HSE سونگون با ایثار و شهامت موجب نجات جان مادر باردار و نوزادش در هفته گذشته و کودک سوخته در عملیات دیروز شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان