مس همیشه پای کار مردم ؛

تلاش ها برای نجات جان مادر باردار ورزقانی از میان برف و کولاک ادامه دارد

عوامل امداد و نجات شرکت مس سونگون آذربایجان در یک عملیات نفس گیر، از میان برف و کولاک جان مادر باردار و نوزاد اهل اوزی شهرستان ورزقان را نجات دادند.

تلاش ها برای نجات جان مادر باردار ورزقانی از میان برف و کولاک ادامه دارد
صفحه اقتصاد -

مهندس فرنود علیلو مدیر امور HSE شرکت مس سونگون آذربایجان در این خصوص گفت: پیش از ظهر روز یکشنبه ۲۴ دیماه در پی تماس کمیته بحران شهرستان ورزقان مبنی بر نامساعد بودن حال مادر باردار در روستای جنگلی و صعب‌العبور اوزی شهرستان ورزقان، دکتر عباسزاده مدیرعامل شرکت مس آذربایجان در جریان موضوع قرار گرفت و دستور بسیج تمامی امکانات و تجهیزات شرکت، جهت نجات جان مادر باردار و فرزند آن را داد.

مهندس علیلو گفت: پیرو این دستور، ضمن هماهنگی با جمعیت هلال احمر شهرستان ورزقان، بلافاصله یک اکیپ امداد و نجات مجهز بهمراه یک دستگاه بولدوزر و راهنما از شرکت مس سونگون به طرف روستای اوزی روانه شد.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه مسیر روستای اوزی بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده بود ولی عوامل راهداری و امداد و نجات مس سونگون با خودگذشتگی و ایثار طی عملیات نفس گیر ۴ ساعته و جدال با برف و کولاک در مسیر سخت و کوهستانی، خود را به روستای اوزی رسانده و جان مادر باردار و نوزادش را نجات دادند.

مسئول ایمنی و بهداشت شمسا گفت: با توجه به کوهستانی بودن مسیر روستای اوزی و وزش باد شدید توام با کولاک برف در این مسیر، با گذشت یک روز، عملیات طاقت فرسا برای بازگشت و انتقال بیمار به بیمارستان ورزقان تا رسیدن اورژانس هوایی همچنان ادامه دارد.

فرنود علیلو افزود: شرکت مس سونگون آذربایجان به عنوان نماد مسئولیت پذیری اجتماعی آذربایجان، در سختی ها و مواقع بحرانی همواره در کنار مردم منطقه بوده و برابر تاکیدات مدیر محترم شرکت، امدادرسانی در مواقع سیل، زلزله، آتش‌سوزی، برف و کولاک، سوانح رانندگی و ... را وظیفه خود دانسته و با تمامی عوامل و تجهیزات همراه نهادهای امدادی بوده و خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان