با هدف آشنایی با ظرفیت های پیام در حوزه اقتصاد دیجیتال صورت گرفت:

بازدید اعضای کارگروه تاد استان سمنان از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگان بین المللی پیام

با هدف آشنایی با ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حوزه اقتصاد دیجیتال و هماهنگی برای همکاری های متقابل، اعضای کارگروه اقتصاد دیجیتال(تاد) سمنان از این منطقه بازدید کردند.

بازدید اعضای کارگروه تاد استان سمنان از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگان بین المللی پیام
صفحه اقتصاد -

اعضای کارگروه تاد استان سمنان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار این استان، ضمن حضور در پیام و آشنایی با ظرفیت های این منطقه به بررسی نحوه تعامل و همکاری مشترک بین پیام و استان سمنان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نشست با مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و بازدید از تعدادی واحدهای فعال در حوزه تولید گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی از جمله برنامه های بازدید اعضای گروه تاد استان سمنان از این منطقه بود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نشستی با اعضای کارگروه تاد استان سمنان با اشاره به ظرفیت های این منطقه در حوزه فناوری نوین گفت: پیام پیش رو در تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال کشور است و به همین منظور تاکنون اقداماتی از جمله استقرار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دفتر نمایندگی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی 2 آزمایشگاه تخصصی و معتبر برای ارزیابی تجهیزات فاوا و آموزش ارزیابان گمرکی در این منطقه صورت گرفته است.

اکبرقنبرپور با بیان اینکه شرایط پیام برای تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال از دیگر نقاط کشور آماده تر است، تصریح کرد: همچنین راه اندازی گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از دیگر برنامه های در دست اقدام با هدف تبدیل شدن این منطقه به قطب اقتصاد دیجیتال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حوزه اقتصاد دیجیتال گفت: این منطقه به خصوص در حوزه سخت افزاری و با برخوداری از توانمندی هایی از جمله گمرک تخصصی، کارگو، فعال بودن در بخش آموزشی و سیاست گذاری مجموعه ای کامل از داشته ها در حوزه اقتصاد دیجیتال است.

محمد رضا صادقی الگو برداری و استفاده از تجربیات موفق منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حوزه اقتصاد دیجیتال را از جمله اهداف بازدید اعضای گروه تاد سمنان از این منطقه عنوان کرد و افزود: تامین نیازهای استان سمنان در این بخش ، تبادل تکنولوژی و عقد تفاهم نامه از دیگر اهداف حضور اعضای این کارگروه در پیام بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان