به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل:

دیدار مدیرعامل و مدیر پشتیبانی با همکاران حمل‌ونقل

مهندس کمال‌زاده مدیرعامل و مهندس زارع مدیر پشتیبانی شرکت ضمن حضور در واحد حمل‌ونقل، با همکاران این واحد دیدار و از خدمات آنان تقدیر نمودند.

دیدار مدیرعامل و مدیر پشتیبانی با همکاران حمل‌ونقل
صفحه اقتصاد -

مهندس محمد کمال‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت با حضور در جمع رانندگان خودرو‌های سبک‌وسنگین این شرکت، با قدردانی از زحمات این قشر پر تلاش، گفت: حضور رانندگان در چرخه اقتصاد کشور کلیدی، مؤثر و بسیار مهم است؛ و فولاد آلیاژی ایران قدردان زحمات رانندگان است. مهندس کمال‌زاده هدف از این بازدید را قدردانی از زحمات همکاران حمل‌ونقل و آگاهی از مشکلات آنها اعلام کرد. به گفته مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران اگر توفیقات و رکوردهایی در گروه فولاد آلیاژی به دست می‌آید، اگر برنامه‌های توسعه به‌خوبی پیش می‌رود و اگر شاهد پیشرفت در شرکت فولاد هستیم، نتیجه تلاش، همدلی و حضور سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد آلیاژی و همکاران بلندهمت آن است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، در ادامه مهندس زارع مدیر لجستیک شرکت نیز با تأکید بر اهمیت بخش حمل‌ونقل در صنعت به‌خصوص بخش فولاد، گفت: در شرکت فولاد آلیاژی سالیانه یک میلیون تن محصول میانی و نهایی توسط رانندگان ماشین‌های سنگین واحد حمل‌ونقل جابه‌جا می‌شود.

در این دیدار صمیمانه نمایندة راننده‌ها نیز مشکلات و درخواست‌های همکاران بخش حمل‌ونقل را با مدیران مجموعه در میان گذاشت و مدیرعامل شرکت نیز دستور پیگیری آنها را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان