مدیریت امروز سونگون، بر پایه ی تخصص و تعهد پیش می رود

در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه عاشورا، امام جمعه و فرماندار شهرستان ورزقان، مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان و جمعی از فرماندهان نظامی _انتظامی و مدیران شهرستان و شرکت های پیمانکاری در معدن مس سونگون برگزار شد، سردار عباسقلی زاده از عملکرد مدیریت شرکت مس سونگون آذربایجان در تحقق منویات مقام معظم رهبری تمجید کرد و گفت: امروز مدیریت سونگون بر پایه ی تدبر، تدین، تخصص و تعهد پیش می رود.

مدیریت امروز سونگون، بر پایه ی تخصص و تعهد پیش می رود
صفحه اقتصاد -

سردار عباسقلی زاده ریشه تمام مشکلات را معیشت و اقتصاد دانست و افزود: انتظار داشتیم در ۴۵ سال گذشته در همه حوزه ها به خودکفایی برسیم، امروز شاهدیم که مس سونگون به چه اندازه در بحث تامین مواد اولیه و ایجاد اشتغال و ... مایه خیر و برکت در منطقه شده است و انتظار ما این بود در سال های گذشته سونگون در بحث طرح های توسعه خیلی باید رشد می کرد ولی متأسفانه این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ضمن تمجید از اقدامات دکتر عباسزاده در اجرای طرح های توسعه، اظهار کرد: الحمدالله امروز شاهدیم سونگون یک مدیری فرهیخته، مدبر، متدین، متخصص و متعهد دارد که با اقدامات جهادی در اجرای طرح های توسعه و تولید ، موجبات اشتغال چند هزار نفری و تولید راهبردی ترین مواد اولیه در این معدن شده است.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان سخنانش از تلاش‌های کارگران شرکت مس سونگون آذربایجان تشکر کرد و افزود: تلاش شما را در جهت عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خودکفایی را سپاسگزاریم.

شعار سال در مس سونگون تحقق یافته است

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا فضلی نیز با تبریک هفته بسیج و فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، حضور فرماندهی سپاه عاشورا و هئیت همراهش را در معدن مس سونگون منشا خیر برکت دانست و اظهار کرد: بالاترین مصلحت عزت است و راه رسیدن به آن، عمل و روح با اخلاص است که شهدا نیز همان راه را رفته اند.

امام جمعه ورزقان افزود : دکتر عباسزاده از آن جمله مدیریانی است که در حوزه اقتصاد عمل با اخلاص دارند، ایشان در برنامه های توسعه ای و تولید همراه با همکارانشان با جد و جهد و تلاش و خلوص نیت در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری 《رشد تولید و مهار تورم 》قدم برداشته و  تلاش می کنند و قدم در راهی گذاشته اند که رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس رفتند و به عزت رسیدند.

کارگران مس سونگون، سربازان حوزه اقتصادی کشور هستند

دکتر عباس زاده در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم گویی به فرماندهی سپاه عاشورا و دیگر حاضران ، کارگران مس سونگون را سربازان حوزه اقتصادی کشور خواند و گفت: کارگران مس سونگون به صورت شبانه روزی و همانند یک خانواده در کنار هم و همدل برای اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند و زیبنده آن هستند که نام این عزیزان را سربازان امنیت اقتصادی کشور و مدافعان حریم اقتصادی کشور بنامیم.

مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان گفت: ما سربازان حوزه اقتصاد در تلاشیم منویات مقام معظم رهبری را که فرموده اند 《معدن جایگزین صنعت نفت باشد》را حداقل در مس سونگون و شرکت ملی صنایع مس ایران تحقق بخشیم.

وی حضور سردار عباسقلی زاده را در مس سونگون مایه خیر و برکت دانست و افزود: حضور فرماندهی محترم سپاه عاشورا قطعا باعث افزایش انگیزه و اهتمام و تلاش بیشتر همکاران در عرصه توسعه و تولید در این مجموعه خواهد شد.

در پایان این مراسم به پاس تلاش های انجام یافته در حوزه بسیج شرکت مس سونگون آذربایجان، با اهدای لوح و هدایایی از دکتر عباسزاده مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان و مسئولان پایگاه های بسیج فعال در این شرکت تجلیل به عمل آمد و همچنین با انجام قرعه کشی به ۱۴ نفر از کارکنان بسیجی این مجموعه با نیت ۱۴ معصوم(ع)، سفر کربلای معلی اعطا شد.

گفتنی است قبل از این مراسم سردار عباسقلی زاده با حضور در سایت معدن مس سونگون ، ضمن افتتاح دو پایگاه مقاومت‌ بسیج در کارگاه شرکت های پیمانکاری، از طرح های توسعه این شرکت بازدید کرده و در جریان آخرین اقدامات انجام یافته در آنها قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان