فراخوان عقد قرارداد با مراکز درمانی

شرکت ملی صنایع مس ایران - مجتمع مس سونگون با هدف توسعه خدمات حوزه بهداشت، سلامت و درمان، در نظر دارد با داروخانه‌ها و مراکز ارائه خدمات پاراکلینیکی در شهرهای تبریز ، اهر و ورزقان اقدام به عقد قرارداد همکاری نماید.

فراخوان عقد قرارداد با مراکز درمانی
صفحه اقتصاد -

ثبت نام فراخوان از داروخانه ها ، کلینیک های تخصصی ، کلینیک های رادیولوژی و سونوگرافی ، آزمایشگاه های تشخیص طبی ، مراکز ارائه خدمات توانبخشی ، مراکز روانشناسی و کلینیک های دندانپزشکی می باشد .

کلیه مراکزی که تمایل به عقد قرارداد دارند می بایست مدارک و مستندات خود از قبیل  پروانه کلینیک یا مرکز به همراه مدارک شناسایی(کارت ملی ، شماره شناسنامه ، مدرک تحصیلی ) مدیر عامل و مسئول فنی  ، در قسمت مربوطه در سایت بارگذاری نمایند .

مراکز و کلینیک های تخصصی لیست پزشکان متخصص ، تجهیزات و بخش های تخصصی خود از قبیل (دندانپزشکی ، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، فیزیوتراپی ، روانشناسی و ... ) را  به همراه مستندات در بخش مربوطه بارگذاری نمایند .

کلیه مراکز متقاضی عقد قرارداد با مجتمع مس سونگون می بایست این نکته را در نظر داشته باشند که ثبت نسخ شرکت ملی صنایع مس ایران – مجتمع مس سونگون در نرم افزار بهداشت و درمان رسا خواهد بود و ارائه خدمات به مراجعین  از طریق این نرم افزار صورت خواهد گرفت .

لازم بذکر است ارائه مدارک و ثبت نام به منزله عقد قرارداد نبوده و بعد از بررسی توسط کمیته تخصصی مجتمع اطلاع رسانی خواهد شد .

متقاضیان برای ثبت درخواست همکاری خود تا تاریخ 1402/09/15، می توانند با مراجعه به وب سایت مجتمع بخش ورود کاربران و انتخاب فراخوان عقد قرارداد با مراکز درمانی را انتخاب نمایند. یا از لینک زیر استفاده نمایند.

ثبت اطلاعات متقاضیان

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان