مهندس مدنی فر مدیرعامل جدید شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان کیست؟

محمد مدنی‌فر به عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان منصوب شد.

مهندس مدنی فر مدیرعامل جدید شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان کیست؟
صفحه اقتصاد -

طی حکمی از سوی محمد مسعود سمیعی‌نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان، محمد مدنی‌فر، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان شد.

وی پیش از این در سمت مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) حضور داشت.

مهندس مدنی فر حضور شما در کسوت مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سیمیدکو همواره طی این سالها مبدأ و منشأ اتفاقات و اقدامات بزرگ و ستودنی بود.

به پاس زحمات و تلاش های صادقانه، دلسوزانه و مستمر شما در راستای توسعه، پیشرفت و تعالی همه جانبه و اعتلای نام سیمیدکو و گروه بزرگ فولاد خوزستان بر خود لازم می دانیم مراتب قدردانی و تشکر از شما و خانواده گرامیتان را که در این مسیر خطیر و به ثمر رسیدن اهداف عالیه ی خانواده بزرگ سیمیدکو همواره یار و همراه شما بودند اعلام و ابراز می داریم.

کارکنان سیمیدکو هرگز خاطره تلاش های شبانه روزی و بی وقفه شما، سخت کوشی و همت بلندتان در راستای تعالی و سربلندی این خانواده بزرگ را فراموش نخواهند کرد.

صنعت

انتصاب شایسته ی شما به عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان را به شما و همه کارکنان شریف و تلاشگر آن مجموعه معظم تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

امیدواریم در ادامه مسیرتان موفق و پیروز باشید.

هر آنکس خدمت جانان به جان کرد

به گیتی نام خود را جاودان کرد

همکاران شما در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو)

لازم به ذکر است که شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد به موفقیت‌های قابل‌توجهی در دوران مدیریت مدنی‌فر دست پیدا کرد که از جمله می‌توان به مشارکت در بهره‌برداری از واحد احیا مستقیم مجتمع فولاد قائنات خراسان همراه با شرکت‌های صنعت فولاد شادگان و مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب، مهندسی معکوس نزدیک به ۶ هزار و ۳۰۰ شیت نقشه شده مربوط به تجهیزات و قطعات یدکی کارخانجات سیمیدکو شامل سنگ‌شکن و خردایش سنگ، کنسانتره‌سازی، گندله‌سازی و فیلتراسیون و آبگیری از باطله، راه‌اندازی کارخانه فیلتراسیون و آبگیری از باطله، احداث تصفیه‌خانه شهرستان خواف و احداث خط انتقال آب از تصفیه‌خانه به محل کارخانه، احداث نیروگاه خودتامین توربین گازی با ظرفیت ۲۵ مگاوات، توسعه فرهنگ آموزش و ارتقای جایگاه سرمایه‌های انسانی و مشارکت چشمگیر در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و درمانی اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان