انعقاد تفاهم‌نامه مشترک تأمین مالی بین منطقه ویژه اقتصادی لامرد و شرکت تامین سرمایه دماوند

در حاشیه بیست و پنجمین همایش سمپوزیوم فولاد ۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین المللی کیش، تفاهمنامه مشترک جهت تأمین مالی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با شرکت تأمین سرمایه دماوند منعقد گردید.

انعقاد تفاهم‌نامه مشترک تأمین مالی بین منطقه ویژه اقتصادی لامرد و شرکت تامین سرمایه دماوند
صفحه اقتصاد -

با حضور مدیران  عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و شرکت تأمین سرمایه دماوند تفاهم نامه مشترک تأمین مالی به امضا طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، بر اساس مفاد این تفاهمنامه،  همکاری مشترک درخصوص بررسی زمینه‌های همکاری در حوزه‌های مختلف بازار سرمایه، استفاده از ظرفیت‌های قانونی و مالی تأمین سرمایه جهت تسهیل و توسعه تأمین مالی پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از محل منابع بازار سرمایه صورت خواهد پذیرفت.

 همچنین بر اساس این تفاهمنامه انجام همایش‌های داخلی و بین المللی به منظور معرفی مزیت‌های منطقه در حوزه سرمایه‌گذاری مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری شامل حضور در جلسات سرمایه‌گذاری و مذاکره تا عقد قرارداد فی ما بین اشخاص ثالث و منطقه حسب مورد در قالب قرار داد مجزا با توافق طرفین و با رعایت قوانین و مقررات دولتی از سوی منطقه صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، شرکت تأمین سرمایه دماوند از زیر مجموعه های هلدینگ غدیر است که دو ابر پروژه سالکو و غدیر انرژی را در منطقه ویژه اقتصادی لامرد عملیاتی کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان