پیام مهندس مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به مناسبت روز ملی صادرات

تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است. “مقام معظم رهبری”

 پیام مهندس مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به مناسبت روز ملی صادرات
صفحه اقتصاد -

صادرات موتور محرکه اقتصـاد و رمز بقـای کشـورها در بازارهای جهانی است. تولید و صادرات ۲۷۳۲۸۳ هزار تن شمش آلومینیوم در تقویم ایران اسلامی ۲۹ مهرماه به عنوان روز ملی صادرات شناخته و معرفی شده است. تعیین یک روز از روزهای سال برای صادرات در حقیقت سمبلی برای ارج نهادن به تلاش‌های انجام شده از سوی صادر کنندگان عزیز، این سربازان و ایثارگران جبهه اقتصادی برای نفوذ و حضور در بازارهای جهانی و افزایش سهم جمهوری اسلامی ایران، در عرصه رقابت اقتصادی و از سویی ترویج فرهنگ صادرات در میان توده‌های مردم و همچنین فرصتی ارزشمند برای تبادل افکار، شناخت مشکلات و تنگناها و بررسی راهکارهایی برای رسیدن به هدف والای جهش صادرات می‌باشد.

صادرات در حقیقت موتور محرکه اقتصاد و نوک پیکان توسعه تولید و اقتصاد و رمز بقای کشورها در بازارهای جهانی است. از طرفی توسعه صادرات در گرو پشتیبانی واقعی از صادرکنندگان می باشد.

با افتخار اعلام می کنم که سربازان و ایثارگران جبهه اقتصادی در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، بزرگترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم در کشور عزیز ایران اسلامی، موفق شده اند در طول یکسال گذشته از مهرماه ۱۴۰۱ تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲، علیرغم همه سختیها، مشکلات و تنگناها، ۲۷۳۲۸۳ هزار تن شمش آلومینیوم ۱۰۰۰ و ۵۰ پوندی تولید نموده که نسبت به سال گذشته ۸۴۵۱ تن افزایش تولیدصورت پذیرفته است این میزان تولید علاوه بر تامین نیازهای بازار داخلی کشور، به خارج از کشور نیز صادر شده است که از این بابت خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم.

امیدواریم در سالی که از سوی رهبر فهیم و فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان سال”سال مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده است مسئولین و سیاستگزاران اقتصادی کشور مسیر هموار و امنی را برای حرکت پرشتاب صادرکنندگان فراهم نموده، تا با قدم های راسخ و استوار و با اعتماد و اطمینان در مسیر پیش رو حرکت نمایند چرا که اعتقاد داریم بهبود معیشت مردم در سایه توسعه اقتصادی پایدار شکل می‌گیرد و توسعه اقتصادی هم در گرو توسعه صادرات است.

در پایان ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات، تبلور افتخارآفرینی جهادگران عرصه تجارت را به همه تلاشگران بخش صادرات و قهرمانان افتخار افرین عبور از سد تحریم های ظالمانه دشمنان خصوصاً همکاران عزیز و پرتلاشم در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب تبریک عرض نموده، توفیق، عزت و سربلندی همگان را از درگـاه حضرت احـدیت آرزومندم.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد