تلاش فولاد شادگان برای صادرات آهن اسفنجی به کشور‌های همسایه

صفحه اقتصاد - محمدکاظم هوشمند ، با اشاره به تلاش برای صادرات محصولات این شرکت به کشور‌های همسایه اظهار کرد: شرکت فولاد شادگان اولین گام خود را در مسیر صادرات

تلاش فولاد شادگان برای صادرات آهن اسفنجی به کشور‌های همسایه

صفحه اقتصاد - محمدکاظم هوشمند ، با اشاره به تلاش برای صادرات محصولات این شرکت به کشور‌های همسایه اظهار کرد: شرکت فو لاد شادگان اولین گام خود را در مسیر صادرات آهن اسفنجی برداشته است تا بتواند محصولات خود را صادر کند.

وی افزود: در همین راستا جهت صادرات ۳۰ هزار تن آهن اسفنجی به کشور‌های همسایه مزایده‌ای برگزار شده است و با مشخص شدن نتایج آن صادرات محصولات انجام خواهد شد.

مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به برگزاری اولین مزایده خارجی شرکت صنعت فولاد شادگان تصریح کرد: برنده این مزایده در هفته آینده مشخص خواهد شد و پس از آن اولین محموله‌های صادراتی را ارسال خواهیم کرد.

هوشمند بیان کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های برق در نظر گرفته شده برای شرکت‌های فولادی، این تهدید که ممکن است فولادساز‌های داخلی به دلیل عدم تولید، خرید آهن اسفنجی نداشته باشند را به یک فرصت تبدیل کرده و مشتریان خود را در بازار‌های خارجی پیدا کرده ایم تا بتوانیم صادرات داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما با تمرکز بر کیفیت محصول خود قصد داریم در بازار داخل و خارج حضور پر رنگی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان