علت اصلی تاخیر حمله ایران به اسرائیل اعلام شد

در این خبر می خوانید؛ علت اصلی تاخیر حمله ایران به اسرائیل اعلام شد

علت اصلی تاخیر حمله ایران به اسرائیل اعلام شد
صفحه اقتصاد -

جوزف ووتل ژنرال چهار ستاره آمریکایی و فرمانده پیشین فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) درباره علت عدم پاسخ سریع نظامی ایران به اسرائیل، تاکید کرد ایران به دنبال «پاسخ هم آواز» با متحدانش به اسرائیل است و به همین دلیل در حال هماهنگی این پاسخ است.

جوزف ووتل ژنرال چهار ستاره آمریکایی و فرمانده پیشین فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) درباره علت عدم پاسخ سریع نظامی ایران به اسرائیل، تاکید کرد ایران به دنبال «پاسخ هم آواز» با متحدانش به اسرائیل است و به همین دلیل در حال هماهنگی این پاسخ است. ارتشبد ووتل با بیان اینکه «ایران از مشاهداتی که (از حمله پیشین به اسرائیل) داشت چیزهایی فراگرفت و اینکه کجای کارشان موفقیت آمیز بود و کجای کارشان قرار نیست تکرار شود»، تاکید کرد: «اگر قرار است انرژی و منابع صرف کنند فکر کنم می‌خواهند این بار به اسرائیل بهای کارش را تحمیل کنند». برآورد این ژنرال آمریکایی از جزئیات حمله ایران را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

منبع: تابناک
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • عبدالله خدایی

    امریکا ما انسان هستیم .امام داریم .پیغمبر .داریم .جبریل .خدا...چته ...به خدا برای ما کاری ندارد تک تک اسراییل خف کنیم .هیچ .به خدا مثل یک لیوان آب هستید شما برای ایرانی.
    چون منتظر دستور آقای .هستیم .اقا ما بزرگ مرد است .چی میگی شما ............و از جای هم فکر بیوه شدن تمام زن ها اسراییل هستیم .جواب خدا چی بگوییم...و یتیم بودن بچه ها شما..ما انسان هستیم..وشیر میدان ..پدر بزرگ ما امام علی ..یادتون که در خیبر با یک دستی میشکند..در خیبر قله پدر و.پدر جد شما یهود بود..پدر بزرگ ما .امام علی.. هیچی... با یک دستی شکستش .وپدر بزرگ شمارا به اسیر گرفت .یادتون هست که تمام زندگی پدر..پدر بزرگ .پدر شما.. را بین پدر ان ما تقسیم کردند...فدک را هم گرفتیم بیچاره شدند .ما ایمان داریم .ما مسلمانیم...لا له لا ه الله....بازی نکنید.با دم شیر.

  • ناشناس

    مرگ بر صهیونیسم های جنایتکار کودک کش

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد