ایرج ملکی کاندیدای معروف و جنجالی انتخابات مجلس کرمانشاه کیست؟ + بیوگرافی ایرج ملکی

در این خبر به توضیحاتی درباره ایرج ملکی کاندیدای معروف و جنجالی انتخابات مجلس کرمانشاه کیست؟ پرداخته شده است.

ایرج ملکی کاندیدای معروف و جنجالی انتخابات مجلس کرمانشاه کیست؟  + بیوگرافی ایرج ملکی
صفحه اقتصاد -
با انتشار اسامی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ماجرای تأیید صلاحیت ایرج ملکی، که برای ساخت ویدئوهای کوتاه مشهور است، در فضای مجازی داغ شده است.
فرماندار کرمانشاه اسامی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه را اعلام کرد که در آن نام ایرج ملکی به چشم می‌خورد.
ایرج ملکی، سازنده کلیپ‌های کوتاه و لطیفه‌گوی اینستاگرامی، حتی رقابت تبلیغاتی‌اش را هم آغاز کرده است. او که در تبلیغاتش خودش را کارشناس نیروگاه بیستون معرفی کرده، با این شعار با دیگر نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه رقابت می‌کند: «تلاش برای توسعه و پیشرفت همه‌جانیه کرمانشاه». 

ایرج ملکی کیست؟ 

ایرج  ملکی سال ۱۳۵۲ در کرمانشاه به دنیا آمده و لیسانس روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی دارد. او با ساخت ویدئوهای «مزاحمت» به شهرت رسید و حتی در صدا و سیما و چند برنامه، از جمله رئالیتی شو «جوکر» به تهیه کنندگی احسان علیخانی، هم حضور داشته است. حضور ایرج ملکی و برادرزاده اش، مونا، در برنامه «ایرانیوم» با انتقاد بسیاری از مردم روبه‌رو شد. او، که مهمان برنامه «فرمول یک» علی ضیاء هم بوده است، با لقب «استاد ملکی» در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. 
ایرج ملکی کارگردان فیلم های کوتاه نام چهره جدید مسابقه جوکر که در این برنامه غوغا کرده و همه را به قولی از خنده منفجر کرده است.
کمدین مشهور اینستاگرامی با حضور در برنامه جوکر به کارگردانی احسان علیخانی خوش درخشید و همه را به خنده وا داشته است. در ادامه عکس ها و بیوگرافی ایرج ملکی را مشاهده کنید.

بیوگرافی ایرج ملکی

ایرج ملکی بازیگر ، کارگردان و کارمند دولت است فارغ التحصیل لیسانس روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس علوم ارتباطات از دانشگاه تهران مرکز می باشد که حالا بعنوان یک فیلم ساز شناخته می شود.

بیوگرافی ایرج ملکی کودکی ایرج ملکی
بیوگرافی ایرج ملکی ایرج ملکی

شروع فعالیت هنری

ملکی فعالیت خودش را بعد از سربازی برای تمام دوران خدمت از تئاتر شروع کرد. و بعد از چندین بازی در نمایش دوره های فیلم سازی را به مدت یکسال گذران از دهه، ۸۰ وارد عرصه کارگردانی و ساخت فیلم‌ های کوتاه شد.

استاد ایرج با ساخت فیلم های کوتاه و کلیپ های جانشین آپلود کردن آن از طریق رسانه‌ هایی مانند آپارات و اینستاگرام به شهرت رسید.

بیوگرافی ایرج ملکی ایرج ملکی در جوکر
مسابقه جوکر مسابقه جوکر

چهره ای که جوکر را منفجر کرد

مجموعه جوکر، یکی رئالیتی شو است که در آن بازیگران و هنرمندان دور هم آمده و باید تلاش، کنند تا یکدیگر را بخندانند و هر کس در طول برنامه بتواند نخندد، برنده رقابت خواهد شد.
این برنامه بازیگران زیادی حضور دارند که یکی از آنها ایرج ملکی، کارگردان فیلم های کوتاه است.
در فصل نخست این مسابقه، امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی‌ عبداللهی، بیژن بنفشه‌ خواه، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه حضور دارند.
علیخانی سابقه ساخت و اجرای برنامه‌‎ های موفقی همچون «ماه عسل»، «عصر جدید» و ویژه برنامه‌ های تحویل سال شبکه‌ های مختلف تلویزیونی را در کارنامه دارد.
بیوگرافی ایرج ملکی کمدین اینستاگرامی در برنامه جوکر +فیلم و عکس عکس های ایرج ملکی
بیوگرافی ایرج ملکی تصاویر قدیمی ایرج ملکی

بیوگرافی ایرج ملکی کارگردان فیلم کوتاه

وی بیش از ۱۱ فیلم کوتاه کلیپ های چالشی ساخته و از طریق اینستاگرام و پیج شخصی خود منتشر کرده که طرفداران و فالوورهای زیادی را نیز جذب کرده است.

ملکی کارش را در زمینه هنری و فیلمسازی با ساخت کلیپ های طنز در سایت آپارات، و صفحه اینستاگرامش از سال ۱۳۸۶ شروع کرد و با بازی در فیلم مزاحمت به شهرت رسید.

این هنرمند در رئالیتی شو جوکر به تهیه کنندگی احسان علیخانی حضور دارد.

کمدین ایرج ملکی
مسابقه مسابقه جوکر
کمدین ایرج ملکی کارگردان
علی ضیاء علی ضیاء و ایرج ملکی
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان