شایع‌ ترین اختلال جنسی در مردان چیست؟

یکی از اختلالات مهمی که افراد مختلف را آزار می‌دهد و ممکن است باعث بروز مشکلات مهمی در زندگی زناشویی آن‌ها شود، اختلالات جنسی است. بیماری‌ها و مشکلاتی که تحت عنوان اختلالات جنسی شناخته می‌شوند دایره گسترده‌ای دارند که ممکن است در مردان و زنان دیده شود.

شایع‌ ترین اختلال جنسی در مردان چیست؟
صفحه اقتصاد -

یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین اختلالات جنسی در مردان، اختلال زودانزالی یا انزال زودرس (Premature Ejaculation) است که در آن مایع منی از بدن مرد زودتر از زمانی که خود یا شریک جنسی دوست دارد خارج می‌شود. این اختلال می‌تواند مشکلات عدیده‌ای در زندگی زناشویی به وجود آورد که خوشبختانه قابل درمان بوده و با استفاده از داروی گیاهی برای زود انزالی می‌توان نسبت درمان آن اقدام کرد.

انزال زودرس یا زود انزالی چیست؟

  • پیش از آشنایی با بهترین داروی گیاهی برای زود انزالی بهتر است با این اختلال و علت‌های بروز آن در مردان آشنا شویم. این اختلال یکی از شایع‌ترین اختلالات جنسی در مردان به حساب می‌آید که در آن خروج مایع منی یا Semen ناشی از فعالیت جنسی از بدن مردان زودتر از زمان دلخواه خود یا شریک جنسی اتفاق می‌افتد. این اختلال می‌تواند به صورت موقت یا مزمن در مردان بروز پیدا کند. در صورتی که در برخی موارد زود انزالی اتفاق می‌افتد حای نگرانی وجود ندارد اما در صورتی که فرد یکی از شرایط زیر را دارا باشد، نشان دهنده ابتلا به اختلال انزال زودرس بوده و باید از داروی گیاهی بر زود انزالی استفاده کند:
  • همیشه یا تقریبا در همه مواقع پس از 1 تا 3 دقیقه از شروع دخول به ارگاسم رسیده و انزال رخ می‌دهد.
  • فرد در هنگام رابطه جنسی توانایی تأخیر انداختن انزال را ندارد.
  • فرد در اثر بروز این اختلال دچار احساس پریشانی و ناامیدی شده و ممکن است از برقراری رابط جنسی خودداری کند.

خوشبختانه اختلال زودانزالی یا انزال زودرس مشکل حاد و غیر قابل درمان نیست و می‌توان با استفاده از بهترین و قوی‌ترین داروی گیاهی برای زود انزالی و حتی داروهای شیمیایی و در کنار آن مشاوره و تکنیک‌های تأخیر انزال این اختلال را درمان کرد. استفاده از این روش‌ها باعث می‌شود که افراد بتوانند رابطه جنسی خود را بهبود دهند. نکته مهم در مورد اختلال زودانزالی این است که این احتمال وجود دارد که اختلال از اولین رابطه زناشویی اتفاق افتد و حتی در مواردی ممکن است در رابطه‌های بعدی بروز پیدا کند.

عوامل بروز زود انزالی یا انزال زودزس

تا به امروز دلیل اصلی بروز زود انزالی در مردان ناشناخته باقی مانده است. در گذشته این تصور وجود داشت که این اختلال مربوط به یک مشکل روانی در افراد مختلف است اما امروزه پزشکان و متخصصان بر این باور هستند که زود انزالی می‌تواند بکه تعامل پیچیده بین عوامل روانی و بیولوژیکی در افراد مبتلا به این اختلال باشد. به همین دلیل دلایل و عوامل بروز این اختلال را می‌توان در دو گروه دلایل روانشناسی و دلایل بیولوژیکی دسته‌بندی کرد.

دلایل روانشناسی

از مهم‌ترین دلایل روانی که می‌تواند منجر به بروز اختلال زود انزالی در افراد شود می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • تجربه فعالیت جنسی زودهنگام
  • اختلال افسردگی
  • برخورداری از تصویر بدنی ناخوشایند از خود
  • استرس و اضطراب در خصوص زود انزالی
  • قرار گرفتن در معرض سوء استفاده جنسی

به غیر از این دلایل می‌توان موارد دیگری را نام برد که ممکن است در بروز زود انزالی در افراد مختلف نقش داشته باشند. اختلال نعوظ در آلت تناسلی، داشتن فانتزی جنسی ناسالم، مخرب اضطراب و نگرانی در مورد عملکرد جنسی و مشکلات رابطه عاطفی جزو این موارد به حساب می‌آیند. 

 

دلایل بیولوژیکی

از مهم‌ترین عوامل بیولوژیکی که می‌توانند احتمال بروز اختلال زود انزالی را در افراد مختلف افزایش دهند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سطح نامنظم هورمون‌های بدن
  • سطح نامنظم مواد شیمیایی مانند دوپامین و سروتونین در مغز
  • وجود عفونت یا ورم در پروستات یا مجاری ادراری
  • ویژگی‌های وراثتی

معرفی قوی‌ترین داروی گیاهی برای زود انزالی

یکی از بهترین راه‌های درمان اختلال انزال زودرس در مردان،‌ استفاده از داروی گیاهی برای زود انزالی است. این داروها یکی از بهترین راه‌های درمان به حساب می‌آیند که در ترکیب آن‌ها از بهترین و مؤثرترین گیاهان طبیعی برای درمان این اختلال استفاده شده است. در ادامه با چند نمونه از قوی‌ترین داروهای گیاهی درمان زود انزالی آشنا می‌شویم.

کپسول پاورگل گل دارو

در فهرست بهترین و قوی‌ترین داروی گیاهی برای زود انزالی کپسول پاورگل قرار دارد که یک داروی گیاهی قوی به منظور تقویت جنسی مردان است. این دارو می‌تواند نقش مؤثری در رفع ضعف و ناتوانی جنسی داشته و اختلال زود انزالی را درمان کند. این دارو می‌توان با تقویت جنسی مردان برای درمان اختلالات شایعی مانند اختلال نعوظ و زود انزالی مورد مصرف قرار بگیرد.

در تولید داروی گیاهی پاورگل به عنوان یک داروی گیاهی برای زود انزالی از ترکیبات مفید و مؤثری مانند عصاره خشک سبل، عصاره خشک دامیانا، پودر ریشه جنسینگ، عصاره یوهمبین و ژل رویال استفاده شده است. زینک و سلنیوم نیز از جمله ویتامین‌ها و مواد معدنی مؤثری هستند که در ترکیب این دارو به کار رفته است.

مواد گیاهی مؤثر مانند ساپونین و اسانس‌ها و استروئیدهای موجود در گیاهان بکار رفته در کپسول پاورگل می‌توانند باعث اتساع عروق در آلت تناسلی مردان شده و با تجمع خود در این عضو تأثیر مثبتی بر نعوظ آلت تناسلی داشته باشند. ترکیبات این دارو می‌تواند میل جنسی در مردان را افزایش داده و از زود انزالی و انزال ناقص در مردان جلوگیری کند.

قرص ایکس اید گلدن لایف

یکی دیگر از داروهای مؤثر در فهرست قوی‌ترین داروی گیاهی برای زود انزالی است که می‌تواند به عنوان یک داروی مکمل و تقویت کننده قوای جنسی برای آقایان و بانوان مورد مصرف قرار بگیرد. این دارو حاوی ترکیباتی است که می‌تواند میل جنسی را افزایش داده و با درمان زود انزالی باعث بهبود روابط جنسی شود.

درمان انزال زودرس

 در ساخت و تولید این قرض از تعدادی از گیاهان مفید و مؤثر برای تقویت قوای جنسی استفاده شده است که می‌تواند در درمان اختلال انزال زودرس بکار گرفته شود. ویتامین E و زینک یکی از مهم‌ترین ویتامین‌ها و مواد مغذی هستند که در سلامت اندام و هورمون‌های جنسی مردان نقش دارند. به همین دلیل از این ترکیبات در تولید قرص ایکس اید گلدن لایف استفاده شده است.

کپسول دیلی کیم کیمیاگر

کپسول دیلی کیم یک داروی تأخیری به حساب می‌آید که با عملکرد مؤثر خود در فهرست بهترین داروی گیاهی برای زود انزالی قرار گرفته است. در تولید این گیاه دارویی مؤثر از هسته میوه‌ گیاه Tamarindus indica استفاده شده که نوعی تمر هندی محسوب می‌شود. ترکیبات این داروی گیاهی این قابلیت ردا دارند که حساسیت اندام تناسلی را در هنگام رابطه جنسی کم کرده و به این شکل اختلال زود انزالی را درمان کنند.

این کپسول بر اساس تجربیات برگرفته از طب سنتی ساخته شده است که با عملکرد خود بر روی اندام تناسلی مردان و کاهش حساسیت آن می‌تواند به صورت مؤثر انزال زودرس را درمان کند. این داروی گیاهی برای زود انزالی برای افرادی که گرم مزاج هستند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

کپسول دایان مکث پلاس دایان فارما

یکی دیگر از داروهای مؤثری که در فهرست بهترین و قوی‌ترین داروی گیاهی برای زود انزالی قرار گرفته، کپسول دایان مکث پلاس است که اثر خود را بر روی گیرنده‌های عصبی و حسی اندام تناسلی مردان اعمال کرده و انزال را به تأخیر می‌اندازد. تمر هندی و ساپونین دو ترکیب گیاهی به کار رفته در این کپسول هستند که به دلیل برخورداری از مواد مغذی می‌توانند قوای جنسی را نیز تقویت کنند. این داروی گیاهی کاملا مؤثر بوده و تاکنون عارضه جانبی از مصرف آن نیز گزارش نشده است.

جمع‌بندی

اختلالات جنسی جزو مهم‌ترین اختلالات و بیماری‌ها هستند که می‌توانند پیامدهای ناخوشایندی برای زندگی زناشویی و مشترک افراد به همراه داشته باشند. اختلال زود انزالی یکی از شایع‌ترین اختلالات جنسی در مردان به حساب می‌آید که بر کیفیت روابط جنسی و زناشویی زوجین اثر گذاشته و عواقب و پیامدهای ناخوشایندی به همراه دارد. این اختلال که معمولا در اثر برخی عوامل روانی و بیولوژیکی بروز پیدا می‌کند قابل درمان بوده و می‌توان با داروی گیاهی برای زود انزالی نسبت به درمان آن به صورت مؤثر اقدام کرد. همچنین با خرید محصولات جنسی می توانید روابط خود را بهبود داده و به رضایت جنسی برسید. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد