مفهوم گربه در قسمت های مختلف فنجان قهوه | معنی گربه در فال قهوه

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد شاهد معنی و مفهوم تصویر گربه در قسمت های مختلف فنجان می باشید با ما همراه باشید.

مفهوم گربه در قسمت های مختلف فنجان قهوه | معنی گربه در فال قهوه
صفحه اقتصاد -

تصویر گربه در فنجان قهوه نشانه ای از تقلب و فریب می باشد و این منظور را می رساند که وضعیت کنونی شما چندان مطلوب نیست و باید خیلی مراقب اطرافیانتان خود باشید. حسادت و ذات پلید یکسری از اطرافیانتان باعث می‌شود هرجور که شده شما را فریب دهند.

اگر در زمان حال پروژه‌ای فعال در دست دارید باید حواستان را جمع کنید تا از کلاهبرداری و حضور مشتریان متقلب در امان باشید. همانطور که می‌دانیم معنی تصویر گربه با توجه به جایی که در فنجان قهوه دیده می شود متفاوت خواهد بود. 

گربه در بالای فنجان قهوه

تصویر گربه در بالای فنجان قهوه نشانه‌ای برای شروع یک رابطه جدید است. رابطه‌ای که می‌تواند کاری یا عاطفی باشد. شما از وضعیت کنونی بسیار راضی هستید و نیاز به تغییری در آن نمی‌بینید. اهداف و مقاصد خود را مشخص کرده و از همین امروز برای رسیدن به آن‌ها برنامه ریزی کنید. مراقب حضور افراد نا مطمئن در کنار خود باشید و اجازه دخالت در زندگیتان را به آن‌ها ندهید.

شکل گربه در فال قهوه 

گربه در میانه فنجان قهوه

شما فردی صادق و رو راست هستید. از گفت حقیقت هراس نداشته و آنچه که لازم است را بیان کنید. دقت داشته باشید پیش از بیان هر سخنی فکر کرده و ناپخته کلامی از زبانتان بیرون نیاید. گاهی اوقات دوستانتان از برخورد و لحن کلام شما متعجب می‌مانند بهتر است صراحت در گفتارتان را تا آنجایی که می‌توانید کنترل کنید.

گربه در پایین فنجان

در انتخاب اطرافیان خود بسیار دقت کنید. افرادی هستند که از شدت حسادت موانع بسیاری را در مسیر حرکتتان قرار می‌دهند در همین حال برخی از دوستانتان از روی خیر خواهی و نیکی به شما مشورت می‌دهند. قدردان و سپاسگزار دوستان خیر خواه و مراقب افراد خیانت‌ کار و حسود در کنارتان باشید.

به طور کلی دیدن گربه در فال قهوه به شما توصیه می‌کند که مراقب حضور افراد مسموم در کنارتان باشید و بسیار هوشمندانه عمل کنید. رفتار ساده لوحانه عواقب چندان خوشایندی برایتان در آینده نخواهد داشت. مشورت و کمک گرفتن از دوستان نزدکیتان را فراموش نکنید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد