فال ابجد فردا شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد فال ابجد فردا شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای دوستداران و طرفداران فال و طالع بینی قرار داده ایم.

فال ابجد فردا شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

سختی های زیادی را در کارتان تجربه کرده اید و به همین دلیل فکر می کنید استحقاق ترفیع مقام یا افزایش حقوق را دارید. امروز زمان خوبی است که در این باره با رئیستان صحبت کنید پس اعتماد به نفس داشته باشید تا بتوانید حرف هایتان را بزنیدو  به یک نتیجه ی منطقی برسید تا هم شما و هم رئیستان از این ملاقات راضی باشند.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

آرزوهای زیادی در سر دارید اما بهتر است بلند پروازی را کنار بگذارید و سعی کنید با واقعیت های زندگی تان روبه رو شوید و آن را قبول کنید تا دچار افسردگی نشوید. فکر می کنید زمان آن رسیده است که وارد یک رابطه ی عاشقانه شوید اما باید مطمئن شوید که آمادگی آن را دارید یا خیر پس بهتر است با یکی از دوستانتان مشورت کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

کشمکشی در خانواده تان پیش آمده است که ناخودآگاه شما را هم درگیر کرده است و از این بابت ناراحت هستید اما بهتر است فعلا به این موضوعات فکر نکنید و بر روی کارها و اهداف خودتان تمرکز کنید. در محل کارتان موضوعی به شما تحمیل می شود اما لازم است جلوی آن بایستید و از حقتان دفاع کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

گاهی برای رسیدن به آرزوهایتان لازم است برخی تفریحات و خوش گذرانی هایتان را کنار بگذارید اما باید مواظب باشید این موضوع به تدریج شاد بودن و روحیه مثبت شما را در زندگی شما از بین نبرد. مشکلات مالی شما با کمک آشنایانتان به زودی حل خواهد شد و می توانید برای خریدها و لوازمی که احتیاج دارید اقدام کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

نارضایتی درونی باعث می شود نتوانید به خواسته هایتان برسید و در مقابل مشکلات شکست بخورید پس تظاهر را کنار بگذارید و اولویت اول زندگی تان را چیزهایی قرار دهید که باعث شادی تان می شود. همسرتان این روزها کمی خسته و ناراحت است پس بهتر است سعی کنید با او مهربان تر باشید.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

امروز به طور ناگهانی شخصی با شما تماس می گیرد که مدت هاست منتظر تماس او بوده اید و می توانید یک قرار ملاقات ترتب دهید که برای شما اهمیت زیادی دارد. یکی از عزیزانتان درگیر بیماری شده است پس بهتر است به جای نگرانی,  سعی کنید  بیشتر با او مدارا کنید و در کنارش وقت بگذرانید.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

دوست دارید فعالیت هایتان را کاهش دهید و بیشتر در کنا خانواده وقت بگذرانید پس بهتر است سعی کنید برخی از مسئولیت هایتان را به شخص دیگری محول کنید تا سرتان خلوت تر شود. شخصی شما را تحریک می کند تا کاری را انجام دهید اما بهتر است احساسات را کنار بگذارید و سعی کنید منطقی رفتار کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

برنامه ریزی های زیادی برای این روزها کرده بودید اما اتفاقی افتاده است که تمام برنامه های شما را به هم ریخته است و از این بابت خشمگین هستید. اما با عصبانیت مشکلی حل نمی شود و لازم است کمی به خودتان مسلط باشید و در آرامش کمی فکر کنید تا بتوانید یک راه حل جایگزین بیابید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

ترس های زیادی دارید که باعث می شود نتوانید آن چه را که می خواهید عملی کنید اما بهتر است این ترس و نگرانی ها را در دلتان نگه ندارید و حتما با شخصی مورد اعتماد در مورد ترس هایتان صحبت کنید. برای آن که بتوانید پروژه ی مورد نظرتان را شروع کنید باید کمی بیشتر صبر کنید و ببینید در آینده چه اتفاقاتی خر می دهد.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

در فکر آن هستید که تغییراتی در ظاهرتان ایجاد کنید و کمی بیشتر به خودتان برسید این کار می تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد و خوشحال تر از قبل باشید. همسرتان از این که شما چه احساسی دارید بی اطلاع است پس بهتر است واضح در مورد احساساتتان با هم دیگر صحبت کنید تا بتوانید به درک بهتری از هم دیگر برسید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

در یک فعالیت گروهی شرکت کرده اید که برای شما بسیار هیجان انگیز است و دوست دارید هر چه زودتر نتیجه ی این کار را ببینید اما فعلا باید صبر کنید. مشکلات مالی شما بیشتر از گذشته شده است و به همین دلیل کمی نگران هستید اما به زودی شرایط بهبود پیدا خواهد کرد.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

مدتی است تحت فشار قرار گرفته اید و همین باعث خستگی و بی حوصلگی شما شده است اما کم کم شرایط بهبود پیدا می کند و می توانید با آن کنار بیایید. اگر می خواهید در زندگی زناشویی تان موفق باشید باید کمی بیشتر سیاست به خرج دهید و سعی کنید قبل از هر حرف یا واکنشی به خوبی فکر کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان