فال حافظ فردا یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

فالِ حافظ به‌معنی استفاده از دیوانِ حافظ برای برای پیش‌گوییِ سرنوشت و رفعِ تردید و خوب یا بد بودنِ عاقبتِ کاری یا استعلام از احوالِ شخصِ غایبی است. اشعارِ حافظ عمدتاً دعوت به شور و شوق و حرکت است؛ و حتی در اشعاری که دعوت به صبر می‌کند، در حقیقت نویدِ آینده‌ای بهتر و روشن را می‌دهد و از این نظر، صبر پیشه‌کردن هم برای تحققِ آرزوها و خواسته‌هاست.

فال حافظ فردا یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فالِ حافظ به‌معنی استفاده از دیوانِ حافظ برای برای پیش‌گوییِ سرنوشت و رفعِ تردید و خوب یا بد بودنِ عاقبتِ کاری یا استعلام از احوالِ شخصِ غایبی است.

فال حافظ متولدین فروردین

لطف خدا بیشتر از جرم ماست

نکته سربسته چه دانی خموش

چند موفقیت پی‌درپی باعث حرف و حدیث‌هایی برایت شده و شک‌هایی درست کرده است. خودت به صداقت کارهایت اطمینان داری ولی اطرافیان را دچار سرگیجه کرده‌ای. به زودی صداقت کارهایت به آن‌ها نیز ثابت می‌شود. انجام یک کار برایت پشیمانی به بار آورده و خودت را مقصر می‌دانی. این را بپذیر که نمی‌توان جلوی برخی از رخدادها را گرفت.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف

مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی

هدفی داری که برای خودت و اطرافیان دست نیافتنی به نظر می‌رسد. هدفی که اگر به آن برسی، آینده خودت و اطرافیان را روشن می‌کند. در این راه از اشتباه و سقوط نترس چون تجربه‌ای در این راه نداری امکان خطا برایت زیاد است. به این فکر کن که اگر بعد از همه تلاش‌ها و سختی‌ها به هدفت برسی، هدفی که برایت آرزویی دست‌نیافتنی است، طعم خشنودی و رضایت خاطر واقعی را تجربه خواهی کرد. 

فال حافظ متولدین خرداد

مقیم بر سر راهش نشسته‌ام چون گرد

بدان هوس که بدین رهگذر بازآید

از یکی از نزدیکانت دلخوری. سعی کن انتظارات و توقعات خودت را مبهم بیان نکنی. خیلی محترمانه، واضح و روشن حرف بزن. در ضمن مراقب لحن کلام خودت هم باش و از واسطه هم استفاده نکن. چه بسا اوضاع پیچیده‌تر شود. به زودی در یک مهمانی شرکت می‌کنی و چهره واقعی تعدادی از اطرافیان را می‌شناسی و براساس آن می‌توانی برای آینده‌ات تصمیمی منطقی بگیری.

فال حافظ متولدین تیر

در حریم عشق نتوان دم زد از گفت و شنید

زانکه آن جا جمله اعضا چشم باید بود و گوش

رفتارهای سرد و سرشار از سوءظن‌ات منجر به دوری نزدیکان از شما می‌شود. واکنش‌های عصبی و خسته‌کننده شما باعث می‌شود اطرافیان برای به دست آوردن امنیت به هر حرکتی جذب شوند. تا حدی احساس ناامیدی می‌کنی شاید از زندگی و وظایف تکراری آن خسته شده باشی و به دنبال زمان مناسب برای استراحت و تجدید قوا باشی. با افرادی ارتباط برقرار کن که شما را به سوی هدف‌هایت راهنمایی کنند.

فال حافظ متولدین مرداد

همای گوی مفکن سایه شرف هرگز

در آن دیار که طوطی کم از زغن باشد

ترس از اینکه مبادا خواسته‌هایت رد شوند یا مسخره به نظر برسند، گاهی سبب می‌شود از بالا رفتن و پیشرفت منصرف شوی. به پیشنهادی که اخیراً دریافت کرده‌ای، به صورت جدی‌تر فکر کن. اکنون زمان مناسبی برای برقراری روابط دوستانه یا شغلی است. در روابط عاطفی، رنج و اندوه زیادی را تحمل می‌کنی و دلیلش هم این است که احساسات و عواطف خود را به راحتی بروز نمی‌دهی.

فال حافظ متولدین شهریور

خلوت دل نیست جای صحبت اغیار

دیو چو بیرون رود فرشته درآید

در زندگی به ترس نگاه کن و عبور کن. ترس پشت سرت می‌ماند و تو پیش می‌روی. پس به ترس‌ها مجال زندگی نده. اگر می‌خواهی زندگی بهتری داشته باشی، باید قدم اول را برداری و نباید منتظر بنشینی. اگر منتظر رسیدن خبر یا نامه یا نتیجه کاری هستی، به زودی آن را دریافت خواهی کرد و تکلیف شما مشخص خواهد شد. برای مدتی کوتاه با غم و اندوه مواجه می‌شوی اما با کمی صبر و توکل به خدا می‌توانی آن را برطرف کنی.

فال حافظ فردا

فال حافظ متولدین مهر

به خلق و لطف توان کرد صید اهل نظر

به دام و دانه نگیرند مرغ دانا را

نداشتن برنامه مشخص در زندگی برای شما گران تمام می‌شود و رفته رفته شرایط، شما را هدایت می‌کند. یعنی هر روز منتظر می‌مانی تا ببینی چه اتفاقی می‌افتد و سپس به آن اتفاقات پاسخ می‌دهی. تمرکز بر روی زندگی دیگران و به فکر چاره برای گرفتاری‌های آنان بودن بد نیست ولی در حد نرمال. نه اینکه از انجام مسئولیت‌های مهم زندگی‌ات عقب بمانی. قدر لحظات زندگی‌ات را بدان.

فال حافظ متولدین آبان

لعلی از کان مروت بر نیامد سال‌هاست

تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد

اگر می‌خواهی روی وجود خودت کار کنی و نقاط ضعف خودت را تبدیل به نقاط مثبت کنی، از انتقاد اطرافیان دلخور نشو. حتی اگر انتقاد کننده از روی عداوت هم این کار را انجام دهد، باز هم نتیجه‌اش به نفع شماست چون وادار به بازبینی اخلاق و رفتارت خواهی شد. مدتی است الگوی خوبی برای اطرافیان شده‌ای و پشت سرت حرف‌هایی گفته می‌شود که به شما اعتبار می‌دهد. سعی کن با رفتارهای پسندیده این اعتبار را حفظ کنی.

فال حافظ متولدین آذر

باورم نیست ز بدعهدی ایام هنوز

قصه غصه که در دولت یار آخر شد

مشکلات زیادی در کمین شما نشسته و خودت هم می‌دانی اما فقط فهمیدن و دانستن کافی نیست،‌ باید کاری کنی و پیشاپیش برای روز واقعه علاجی بیندیشی و زودتر از موقع خودت را مجهز کنی تا به وقت‌های حادثه غافلگیر نشوی. متفاوت شدن در برابر اطرافیان می‌تواند تضادها و مشاجره‌های تند در پی داشته باشد و اگر به این کار ادامه دهی، نتایج ناگواری به بار خواهد آمد. با شنیدن خبری تعجب خواهی کرد.

فال حافظ متولدین دی

نفس بر آمد و کام از تو برنمی‌آید

فغان که بخت من از خواب درنمی‌آید

کمی روی خواسته‌هایت فکر کن و ببین آیا در شرایط فعلی شایستگی به دست آوردن آنچه را می‌خواهی، داری یا خیر. در آستانه تصمیم‌گیری مهمی هستی. باید به موقع با احساسات خودت کنار بیایی و وضعیت خودت را سروسامان دهی در غیر این صورت با بن‌بست‌ها و دردسرهایی مواجه خواهی شد که خلاص شدن از آن‌ها زمان و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت.

فال حافظ متولدین بهمن

همچو حافظ روز و شب بی‌خویشتن

گشته‌ام سوزان و گریان الغیاث

اشتباهات گوناگون باعث شده تا در زندگی از دیگران عقب بیفتی. بهترین و اولین راه این است که اشتباهات را بشناسی و متوقف کنی. چرا وقتی یک روز خوشحال و باانگیزه هستی، یک باره تصمیم می‌گیری کاری را انجام دهی و روز بعد اگر خسته و عصبانی باشی، دیگر کار را ادامه نمی‌دهی و همه چیز را به فراموشی می‌سپاسی؟ خودت را با دیگران مقایسه نکن شاید آن‌ها امکاناتی بیشتر از شما داشته باشند و یا برعکس.

فال حافظ متولدین اسفند

باز گویم نه در این واقعه حافظ تنهاست

غرقه گشتند در این بادیه بسیار دگر

لذت گام به گام رفتن را تجربه و برای خودت اهداف واقع‌بینانه تعیین کن و دست از هدف‌های دور و دراز و دست‌نیافتنی که صرفاً خیال‌پردازی هستند، بردار. سوءتفاهم‌هایی بین شما و اطرافیان پیش آمده که به زودی برطرف خواهند شد و صمیمیت بر روابط‌تان حاکم می‌شود. در حفظ دوستان خود و مراقبت از روابط خانوادگی کوشا باش. هرچه زندگی را راحت‌تر بگیری، فردا برایت راحت‌تر خواهد شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد