فال روزانه

آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم پس ما معتقدیم آینده نوشته نشده سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است پس کسی نمیتواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمیتوانیم منکر پیش گویی های بزرگ تاریخ بشری هم بشویم . برای دیدن فال روزانه با ما همراه شو.

فال  روزانه
صفحه اقتصاد -

اجازه ندهید غم و غصه شما را از پا در بیاورد. به شهریور سال آینده که رسیدید موقعیت مهمی برای پیشرفت سر راهتان قرار می‌گیرد. در این ماه بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصتها باشید و نهایت استفاده را از موقعیتها برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سالهای آینده زندگی شما تبدیل شود.

فال متولدین فروردین

مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهایتان را بگیرد.

فال متولدین اردیبهشت

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. بر اعصاب خود مسلط باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند.  علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید.

 فال متولدین خرداد

روز سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید، از این انرژی برای کمک به دوستان و آشنایان بهره بگیرید. روحیه‌‌ای خودخواه دارید و زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ کرده‌اید، امروز بهترین زمان برای ترک این رفتار است. احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید.

قرار است منزل خود را تغییر دهید و این تغییر مکان به نفع شما خواهد بود. احتمال زیادی وجود دارد که در عشق ناکام بمانید و دلدارتان امروز دست رد به سینه شما بزند. به صلاح شماست که عشق‌و‌عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید و بیش‌از‌حد سربه‌سر محبوبتان نگذارید.

فال متولدین تیر

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای دلخواه فراهم می‌شود. دوستی قدیمی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز نصحیتهایی را برای افزایش درآمد در اختیار شما می‌گذارد، این نصیحت‌ها را انجام دهید و به لطف توصیه‌های این دوست، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا سازید.  اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌هایتان را در دست بگیرند. مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید.

فال متولدین مرداد

همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز رفتار محبت‌آمیزی با شما در پیش می‌گیرد، از این رفتار سوءاستفاده نکنید. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بیگدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت نمایید. روحیه سخاوتمندی دارید، اما مواظب باشید که این روحیه زمینه سوءاستفاده اطرافیان را فراهم نکند.

امروز اگر حواستان  را جمع نکنید فردی سر شما کلاه خواهد گذاشت. در این شرایط به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و روز را بدون هرگونه ضرری به پایان برسانید.  نگرانیهای خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان منتقل نکنید. انتقال این نگرانیها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد.

فال متولدین شهریور

اجازه ندهید گرفتاریها کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دستتان می‌رسد و وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. برای حل مشکلات یکی از اعضای خانواده پا پیش بگذارید.

فال متولدین مهر

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. امروز مشکلات مالی میان شما و اعضای خانواده دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت کنید که ارزش آن‌ها برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. اجازه ندهید عصبانیت و ناراحتی روز شما را خراب کند.

ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید.

فال متولدین آبان

مشکلات را به تنهایی تحمل نکنید و بار گرفتاریهای خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرد و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.

فال متولدین آذر ماه

قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. احترام بیشتری در رفتار و گفتار با اطرافیان داشته باشید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است.

ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنش‌های بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید.

فال متولدین دی ماه

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و تنبلی را کنار بگذارید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید.

فال  متولدین بهمن

مواظب رژیم‌غذاییتان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید.

یکی از دوستان صمیمی متوجه مشکلات شما می‌شود و دست یاری به سمتتان دراز خواهد کرد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.

فال متولدین اسفند

از تغییرات مهم هراسی نداشته باشید. این تغییرات ممکن است در نگاه اول نگران‌کننده به نظر برسد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا در نهایت همه چیز به نفع شما تمام می‌شود. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید.

انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد