مزایا و معایب ثبت شرکت در ارزان ترین کشورها

در مطلب امروز با بررسی مزایا و معایب ثبت شرکت در ارزان‌ترین کشورهای جهان شما را یاری کرده‌ایم تا با دید بازتری در این مورد تصمیم بگیرید.

مزایا و معایب ثبت شرکت در ارزان ترین کشورها
صفحه اقتصاد -

امروزه به دلیل گردش اطلاعات و پیشرفت تکنولوژی مهاجرت طرف‌داران زیادی دارد و افراد تمایل دارند تا در کشورهایی جدید زندگی کنند که برای آینده شغلی آن‌ها و فرزندانی که دارند فرصت‌های زیادی را فراهم کنند. بسیاری از مردم از طریق تحصیل در کانادا اقدام به مهاجرت می‌کنند. برخی دیگر نیز روش‌هایی مانند جاب آفر، ثبت شرکت یا خرید ملک را امتحان می‌کنند. اگر شما می‌خواهید با اخذ ویزای ثبت شرکت در کشورهای ارزان این کار را انجام دهید، مطلب امروز می‌تواند برای شما مفید باشد؛ زیرا ما در مقاله امروز در مورد مزایا و معایب این روش بحث خواهیم کرد.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

مهاجرت تجاری شامل اخذ مجوز اقامت در خارج از کشور بر اساس سرمایه‌گذاری یک خارجی در یک تجارت آماده تأسیس یا خریداری شده است. مهاجرت مبتنی بر تجارت مستلزم سرمایه‌گذاری عظیم در همه کشورها نیست. 

اگر به دنبال لیست بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت کاری هستید، باید به شما بگوییم که هیچ کشور یکسانی برای مهاجرت تجاری وجود ندارد که برای همه متقاضیان به طور یکسان مناسب باشد. بهترین کشورها برای مهاجرت تجاری در هر مورد خاص متفاوت است و به نوع فعالیت، ویژگی‌های تجارت و ترجیحات شخصی متقاضی بستگی دارد. شما باید به میزان مالیات کشورها، فرصت‌های کاری آن و بسترهایی که برای رشد شما و خانواده‌تان مهم است توجه کنید.

مزایا و معایب ثبت شرکت در ارزان‌ترین کشورها

طی چند سال گذشته، جابه‌جایی و ایجاد کسب و کار در کشورهای مختلف مانند خرید ملک در یونان در بین کارآفرینان بسیار محبوب شده است. تجار هنگام جستجوی بهترین شرایط قبل از هر چیز به میزان راحتی ثبت و انجام تجارت، هزینه مالیات و همچنین میزان حمایت قانونی در زمینه مالکیت خصوصی و انعقاد قراردادها توجه می‌کنند. 

ثبت شرکت در سنگاپور

این کشور نمونه‌ای برای همه کشورهایی است که به دنبال بهبود شرایط تجاری هستند. سنگاپور علاوه بر اینکه یک مرکز تجاری و مالی بین‌المللی است، فرصت‌های زیادی برای بهینه‌سازی مالیات ارائه می‌دهد. نرخ مالیات شرکت‌ها یکی از پایین‌ترین نرخ‌ها در جهان یعنی تنها 17٪ است و شرکت‌های جدید به مدت سه سال یا تا زمانی که گردش مالی آنها به بیش از 75000 دلار برسد، به طور کامل از این مالیات معاف هستند.

از جمله معایب سنگاپور برای ثبت شرکت این است که افتتاح حساب بانکی تجاری در بانک‌های محلی برای مشاغل کوچک و متوسط کمی چالش‌برانگیز است.

ثبت شرکت در ایرلند

شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات مانند گوگل، مایکروسافت و حتی اپل در ایرلند مستقر هستند. این نشان می‌دهد که ایرلند شرایط تجاری مناسب و نرخ مالیات پایین را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید شرکت خود را بدون نیاز به بازدید از ایرلند ثبت کنید.

ایرلند تصویر تجاری مطلوب و محیط کارآفرینی جذابی دارد. نرخ مالیات بر درآمد برای شرکت‌های فناوری اطلاعات با درآمد سالانه کمتر از 7.5 میلیون یورو که از مالکیت معنوی ثبت شده به دست می‌آید، 6.25٪ است. در این صورت 50 درصد سود از پرداخت مالیات معاف است که نرخ مؤثر را به 25/6 درصد کاهش می‌دهد. 

هزینه‌های بالا مربوط به ثبت و نگهداری بعدی یک کسب و کار از معایب ثبت شرکت در ایرلند به شمار می‌رود. افتتاح حساب بانکی تنها در صورتی امکان‌پذیر است که مدیر شرکت مقیم ایرلند باشد.

ثبت شرکت در گرجستان

طی 5 سال گذشته، گرجستان به یکی از امیدوار کننده ترین کشورها برای تجارت تبدیل شده است و از نظر سهولت تجارت، جایگاه پیشرو در رتبه بندی جهانی را حفظ کرده است. برخلاف مهاجرت با تحصیل در آلمان این روش مهاجرتی مزایای زیادی دارد. یک مزیت اضافی این است که گرجستان در تبادل خودکار اطلاعات مالیاتی طبق استاندارد CRS شرکت نمی‌کند، که روند افتتاح حساب بانکی محلی را برای افراد غیر مقیم این کشور تسهیل می‌کند.

ثبت شرکت در گرجستان بدون حضور شخصی با ارائه وکالت‌نامه امکان‌پذیر است و مراحل ثبت سریع بیش از 10 روز کاری طول نمی‌کشد. مالیات بر درآمد برای صاحبان شرکت 15٪ است؛ در حالی که تاجران انحصاری با وضعیت کسب و کار کوچک می‌توانند از مالیات ساده با 1٪ از درآمد، با سقف 120,000 یورو در سال بهره مند شوند.

1111

ثبت شرکت در ترکیه

افتتاح یک کسب و کار در ترکیه طیف وسیعی از فرصت‌ها را برای کارآفرینان خارجی از جمله دسترسی به بازار جهانی فراهم می‌کند. مقامات ترکیه فعالانه از ابتکارات برای ایجاد شرکت‌های خارجی جدید حمایت می‌کنند و شرایط راحت را برای خارجی‌هایی که مایل به سرمایه‌گذاری در اقتصاد کشور هستند فراهم می‌کند.

در ترکیه، مناطق ویژه اقتصادی وجود دارد که مزایای مالیاتی را ارائه می‌دهد؛ با این حال دسترسی به آنها محدود به کارآفرینان کشورهایی است که در لیست تحریم نیستند. تجارت در ترکیه توسط یک سیستم حمایت حقوقی توسعه یافته، شامل قوانینی مانند قانون مدنی، قانون مالکیت معنوی، قانون رقابت و قانون ورشکستگی پشتیبانی می‌شود.

معایب کسب و کار در ترکیه این است که هنگام استخدام کارگران خارجی، شرکت باید از تعداد مساوی شهروندان ترکیه (5 شهروند ترکیه برای هر خارجی) اطمینان حاصل کند. کارگران خارجی ملزم به داشتن اجازه اقامت و مجوز کار خاص هستند. سهم اجتماعی برای کارمندان 20.5 درصد و سهم بیمه بیکاری 2 درصد است. همچنین ترکیه با مشکلاتی در زمینه فساد مواجه است (رتبه 109 از 180 کشور بر اساس شفافیت بین‌الملل) که می‌تواند تأثیر منفی بر فضای کسب‌وکار داشته باشد.

 سخن پایانی

انتخاب یک کشور برای افتتاح یک کسب و کار یک تصمیم استراتژیک است که می‌تواند موفقیت آینده شرکت شما را تعیین کند. در مطلب امروز با بررسی مزایا و معایب ثبت شرکت در ارزان‌ترین کشورهای جهان شما را یاری کرده‌ایم تا با دید بازتری در این مورد تصمیم بگیرید.

گروه اپلای 118 با سالها تخصص و تجربه در زمینه مهاجرت، می تواند به شما در ثبت شرکت در کشورهای مختلف کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان