بهترین راه ارسال بار از ایران به آمریکا

فرایند ارسال بار به این شکل است که شما باید کالا مورد نظرتان را به نمایندگی یکی از شرکت‌های هواپیمایی (ایرلاین‌ها) تحویل داده تا هزینه حمل آن‌ها محاسبه شود و پس از آن معمولاً ظرف مدت یک تا دو هفته، مرسولات شما به مقصد مورد نظرتان می‌رسند.

بهترین راه ارسال بار از ایران به آمریکا
صفحه اقتصاد -

ارسال بار به آمریکا می‌تواند به دلیل تجارت یا مهاجرت به این کشور صورت گیرد. برای ارسال بار به آمریکا، می‌توانید از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی یا باربری‌های معتبر استفاده کنید. برای ارسال بار به آمریکا، روش‌های مختلفی وجود دارد که عبارت‌اند از:

  1. حمل‌ونقل دریایی
  2. حمل‌ونقل هوایی
  3. حمل‌ونقل ترکیبی-زمینی

در کل، برای ارسال بار به آمریکا، باید به مقررات و قوانین مربوط به حمل‌ونقل بین‌المللی توجه کنید و با شرکت‌های حمل‌ونقل و باربری‌های معتبر همکاری کنید تا بتوانید بار خود را به آمریکا ارسال کنید.

نحوه فریت بار به امریکا

فریت بار به طرحی از حمل بار توسط هواپیما گفته می‌شود که در آن بارهای سنگین و بزرگ با استفاده از یک یا چند هواپیمای باری از طریق شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی به مقصد موردنظر حمل می‌شوند. مراحل ارسال بار به آمریکا ممکن است بسته به نوع بار و روش حمل‌ونقل متفاوت باشد، اما در کل مراحل عمومی ارسال بار به آمریکا عبارت‌اند از: انتخاب شرکت حمل‌ونقل، تعیین نوع بار، بسته‌بندی بار، تحویل بار به شرکت حمل‌ونقل، پرداخت مالیات و گمرک، مدارک، بارنامه، بیمه، پیگیری بار، زمان تحویل، هزینه و تحویل بار در مقصد.

هزینه ارسال بار و تعرفه فریت بار به آمریکا

هزینه ارسال بار به آمریکا بسته به موارد مختلفی مانند وزن، حجم، نوع بار، روش حمل‌ونقل و شرکت حمل‌ونقل که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. همچنین تعرفه فریت بار به آمریکا نیز به‌دقت تعیین می‌شود. برای مثال، فریت بار به آمریکا برای بسته‌های حقیقی با وزن 45 کیلوگرم و حجم 0.1 مترمکعب به‌صورت تقریبی بین 200 تا 600 دلار است. بعضی از شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی از تعرفه مبتنی بر وزن و بعضی دیگر از تعرفه مبتنی بر حجم استفاده می‌کنند. همچنین برای بارهای سنگین و بزرگ، تعرفه‌هایی بر اساس وزن و حجم ترکیبی اعمال می‌شود.

مدارک موردنیاز جهت فریت و  ارسال بار به امریکا

مدارک موردنیاز جهت فریت و ارسال بار به آمریکا بسته به نوع بار، شرکت حمل‌ونقل و روش حمل‌ونقل ممکن است متفاوت باشد. بااین‌حال، برخی از مدارک عمومی به شرح زیر هستند:

  • بارنامه
  • فاکتور فروش
  • مجوز صادرات و مجوز واردات
  • گواهی‌نامه صحت محتویات
  • بیمه بار
  • مدارک مربوط به شرکت حمل‌ونقل

برای اطمینان از مدارک موردنیاز، بهتر است با شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی تماس بگیرید و از آنها بپرسید که مدارک دقیقی که برای ارسال بار به آمریکا نیاز دارید چه هستند.

نحوه بسته‌بندی بار جهت ارسال به امریکا

نحوه بسته‌بندی بار جهت ارسال به آمریکا بسته به نوع بار، ابعاد و وزن آن متفاوت است. بااین‌حال، برای ارسال بار به آمریکا، بسته‌بندی باید بسیار محکم و ایمن باشد تا بار در حین حمل‌ونقل دچار هیچ‌گونه صدمه و آسیبی نشود. در ادامه، چند نکته مهم دررابطه‌با بسته‌بندی بار جهت ارسال به آمریکا آورده شده است:

  • استفاده از جعبه‌های مقاوم
  • استفاده از مواد نرم‌کننده
  • بسته‌بندی به‌صورت لایه‌لایه
  • بسته‌بندی هوا‌‌بندی
  • بسته‌بندی محکم
  • برچسب‌گذاری

لازم به ذکر است که بسته‌بندی بار به‌درستی انجام شده، نه‌تنها به حفظ سلامت بار کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به‌صرفه جویی در هزینه‌های حمل‌ونقل نیز کمک کند.

1012000

قوانین و نکات مهم فریت بار به آمریکا

ارسال بار به آمریکا قوانین و مقررات خاص خود را دارد که باید به آنها توجه کرد. در ادامه، چند نکته مهم دررابطه‌با فریت بار به آمریکا آورده شده است:

  • محدودیت‌های وارداتی
  • محدودیت‌های حمل‌ونقل
  • مالیات و گمرک
  • بارنامه و بیمه
  • مدارک فاکتور فروش، بارنامه، مجوز صادرات و واردات، گواهی صحت محتویات و غیره
  • شرکت حمل‌ونقل

قبل از ارسال بار به هر کشوری، بهتر است با مقررات و قوانین آن کشور آشنا شوید و اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنید.

حمل هوایی به آمریکا

حمل بار هوایی سریع‌ترین نوع ارسال بار بین کشورهای مختلف است. کسانی که به دنبال حمل بار هوایی هستند حتما می‌دانند که مزایای این نوع حمل تنها به سرعت انتقال محدود نمی‌شود و برای کالاهایی با شرایط ویژه، حمل بار هوایی بهترین گزینه موجود است. برای مثال می‌توان به محموله‌های فاسدشدنی اشاره کرد که در حمل بار هوایی با شرایط استاندارد و بسته‌بندی مناسب نگهداری می‌شوند.

فرایند ارسال بار به این شکل است که شما باید کالا مورد نظرتان را به نمایندگی یکی از شرکت‌های هواپیمایی (ایرلاین‌ها) تحویل داده تا هزینه حمل آن‌ها محاسبه شود و پس از آن معمولاً ظرف مدت یک تا دو هفته، مرسولات شما به مقصد مورد نظرتان می‌رسند.

معمولاً پس از Boarding کامل مسافرین و آماده شدن بار آنها جهت سوار کردن به هواپیما به مقدار مجاز تعیین شده برای هواپیما، به انتقال بارهای فریت شده به مقصد اقدام می‌کنند.

بهتر است جهت خدمات فریت بار از همان شرکت هواپیمایی که اقدام به رزرو بلیط هواپیما کرده‌اید، استفاده کنید. پس از تماس و هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت هواپیمایی جهت فریت بار، کارگران و ماشین‌هایی جهت بردن وسایل و لوازم شما به ترمینال بار فرودگاه اعزام می‌شوند. بسته‌بندی و حمل بار درست همانند یک شرکت باربری در تهران، انجام می‌شود.

در پایان

برای ارسال یا فریت بار از ایران به آمریکا، بهتر است به شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی مراجعه کنید. زیرا شما برای ارسال یا فریب بار به آمریکا باید به مقررات و قوانین مربوط به حمل‌ونقل بین‌المللی و مدارک موردنیاز برای ارسال بار به این کشور اطلاعات کامل داشته باشید و همچنین، قبل از انتخاب روش حمل‌ونقل، باید مزایا و معایب هر یک را با هم مقایسه کنید تا باتوجه‌به نوع بار و نیازهای خود، یکی از روش‌های حمل‌ونقل را انتخاب کنید. به همین جهت برای کاهش زمان و هزینه در انجام این امر باید به یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی معتبر رجوع کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد