پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمانشاه فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی کرمانشاه فردا

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمانشاه فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمانشاه فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی کرمانشاه فردا
صفحه اقتصاد -

استقرار شرایط پایدار جوی در استان کرمانشاه همانطور که اداره کل هواشناسی پیش‌بینی کرده بود موجب کاهش دما در بیشتر نقاط این استان شد به طوریکه ۱۵ شهر استان دمای زیر صفر درجه را شب گذشته تجربه کردند.

ورود اولین موج سرما به کرمانشاه/ ۱۵ شهر دمای زیر صفر درجه را تجربه کردند

مردم کرمانشاه در حالی اولین روز از دومین ماه فصل پاییز را آغاز کردند که دمای هوا در بیشتر شهرها و روستاهای این استان شب گذشته به زیر صفر درجه رسید که این امر برای نخستین بار در فصل پاییز امسال روی می دهد.

این سرمای زودهنگام در حالی استان کرمانشاه را فراگرفته است که سال گذشته این شرایط در آغاز سومین ماه فصل پاییز روی داد.

استقرار این هوای سرد و زمستانی از روز گذشته در استان موجب شده تا بیشتر شهروندان کرمانشاهی با پوشیدن لباس های گرم و ضخیم و روشن کردن وسایل گرمازای خود به استقبال آبان ماه بروند، ضمن آنکه بیشتر شهروندان نیز اقدام به روشن کردن بخاری و سامانه های گرمایشی منازل و محل کسب و کار خود کردند.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در ۱۵ ایستگاه هواشناسی از مجموع ۲۳ ایستگاه به زیر صفر رفت که کوزران با ۷ درجه زیر صفر بیشترین کاهش دما را در بین شهرهای استان به خود اختصاص داد و شهرهای هلشی، حمیل، ماهیدشت و سنقر با ۶ درجه، اسلام آباد و کنگاور با ۵ درجه زیر صفر در رده های بعدی قرار گرفتند.

سعید قاسمی با بیان اینکه افت دما ۳ درجه کمتر از میانگین پیش بینی شده برای هوای استان بود افزود: طی همین مدت نیز دمای شهر کرمانشاه شب گذشته به ۳ درجه زیر صفر رسید.

وی ادامه داد: تا پایان هفته جاری، عبور امواجی کم دامنه از جو منطقه، به تناوب سبب افزایش ابر و وزش باد در سطح استان خواهد شد که این شرایط، ممکن است طی ساعاتی از بعدازظهر فردا (چهارشنبه) تا اواخر وقت پنجشنبه، رگبارهای موقت و پراکنده‌ای نیز بخصوص برای نواحی شمالی استان در پی داشته باشد.

قاسمی گفت: هوای نسبتاً سرد حاکم بر جو منطقه، کم‌ و بیش تا روز جمعه ادامه داشته و از بامداد شنبه تا اواسط هفته آینده، شاهد افزایش نسبی دمای هوا به میزان ۳ تا ۵ درجه در سطح استان خواهیم بود.

پیشنهاد سردبیر

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد