پیش بینی وضعیت آب و هوا مرکزی فردا سه شنبه ۳ مرداد ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا مرکزی فردا سه شنبه 3 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

پیش بینی وضعیت آب و هوا مرکزی فردا سه شنبه 3 مرداد ماه 1402
صفحه اقتصاد -

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: آلاینده‌های موجود در هوای این استان، حداقل تا ۲ روز آتی تداوم دارد.

« رضا مرادی» روز دوشنبه افزود: بررسی‌ها حاکی از تداوم جریانات شرقی در بیابان‌های نواحی مرکزی کشور است که موجب تداوم پتانسیل انتقال گردوخاک به استان مرکزی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین به دلیل افزایش سرعت وزش باد در برخی از ساعات بویژه ساعات ظهر تا اوایل شب، احتمال وقوع گرد وخاک محلی در نواحی مستعد استان وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: بر این اساس طی ۲ روز آینده تداوم کاهش کیفیت هوا و دید افقی بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان مرکزی پیش‌بینی شده است.

مرادی اظهار کرد: از روز چهارشنبه هر چند جریانات شرقی و پتانسیل انتقال گردوخاک به استان مرکزی تضعیف می‌شود اما به دلیل ماندگاری ذرات معلق موجود در جو، پدیده غبار در برخی از مناطق استان پیش‌بینی شده و این شرایط تا پایان هفته تداوم دارد.

وی عنوان کرد: بجز این، آسمان استان مرکزی تا پایان هفته جاری صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در ساعات بعدازظهر و ساعاتی از شب در برخی از نقاط همراه با افزایش ابر است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی افزود: گرمای هوا تا فردا (سه‌شنبه) در استان تداوم دارد اما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا بویژه دمای شبانه مقداری کاهش می‌یابد.

۱۹۴ و سه دهم میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری ( اول مهرماه سال گذشته) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسید.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد