پیش بینی وضعیت آب و هوا سیستان و بلوچستان فردا شنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ | هشدار به سیستانی ها

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا سیستان و بلوچستان فردا شنبه 28 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

پیش بینی وضعیت آب و هوا سیستان و بلوچستان  فردا شنبه 28 مرداد ماه 1402 | هشدار به سیستانی ها
صفحه اقتصاد -

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۹۰ کیلومتر بر ساعت بامداد امروز یکشنبه زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی این شهر به ۲ هزار متر کاهش داد.

محسن حیدری روز یکشنبه اظهار کرد: همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۷۹ کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۲هزار متر کاهش داد.

وی بیان کرد: تا دوشنبه در شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید تا خیلی شدید، نقاط مستعد توفان گردوخاک سبب کاهش شدید دید و کیفیت هوا خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی این مدت در زاهدان و مناطق مرکزی و جنوبی استان افزایش غبار و وزش باد به نسبت شدید را خواهیم داشت و از روز سه شنبه و چهارشنبه از شدت وزش باد در شمال استان کاسته خواهد شد.

وی تاکید کرد: از ترددهای غیرضروری در فضای باز در زمان غبار آلود شدن هوا به ویژه برای کودکان و سالمندان و بیماران خودداری شود و در ترددهای جاده‌ای نیز احتیاط لازم از سوی رانندگان رعایت شود.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • حسن

    سیستان مظلوم، روز بدون هشدار داره؟!

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد