مدیر پروژه طراحی و توسعه قوای محرکه اطلس و سهند CVT مگاموتور تشریح کرد:

اجرای موفق دو پروژه توسعه موتور و گیربکس محصولات گروه سایپا در شرکت مگاموتور

مدیر پروژه طراحی و توسعه قوای محرکه اطلس و سهند از تجهیز این دو محصول به قوای محرکه CVT خبر داد و گفت: دو خودرو اتوماتیک جدید شرکت سایپا و پارس خودرو با قیمت اقتصادی و مجهز به امکانات روز به بازار عرضه خواهند شد.

اجرای موفق دو پروژه توسعه موتور و گیربکس محصولات گروه سایپا در شرکت مگاموتور
صفحه اقتصاد -

شهرام رحیمی با بیان این مطلب افزود: پروژه توسعه قوای محرکه اطلس و سهند CVT، با انتخاب موتور M15GSI و گیربکس CVT شرکت پانچ با تجهیز به سامانه ESC و آپشن‌های روز، وارد مرحله تست‌های مصرف سوخت، آلایندگی و سایر آزمون‌های نهایی شده است.

به گزارش سایپانیوز، او تصریح کرد: مگاموتور تلاش کرده با انتخاب قوای محرکه اقتصادی، بهترین کارایی از منظر استانداردهای طراحی در چینش قوای محرکه این محصولات در نظر گرفته شود.

رحیمی در ادامه در تشریح عملکرد قوای محرکه مورد استفاده در اطلس و سهند، گفت: با بررسی‌های تخصصی و امکان‌سنجی تیم تحقیق و توسعه شرکت مگاموتور و با همکاری شرکت پانچ، امکانات و قابلیت‌های جدید و متفاوتی با مکانیزم‌های عملکردی متنوع و پیشرفته در گیربکس CVT اطلس و سهند در نظر گرفته شده است.

مدیر پروژه طراحی و توسعه قوای محرکه اطلس و سهند CVT اضافه شدن قابلیت‌ جدید SAT Mode به مودهای رانندگی را یکی دیگر از دستاوردهای طراحی و نصب گیربکس‌ جدید گروه سایپا عنوان کرد و گفت: قابلیت جدید این گیربکس از نظر عملکردی کاملا مشابه با گیربکس‌های CVT نسل X-Tronic شرکت نیسان و گیربکس‌های CVT نسل I-VT شرکت‌های کیا و هیوندای است.

او افزود: قابلیت SAT Mode باعث افزایش لذت رانندگی با گیربکس‌های CVT و ایجاد حس تعویض دنده، عدم تغییر مدام نسبت دنده در این حالت و افزایش عمر و دوام پولی‌ها و تسمه گیربکس CVT و کاهش میزان صدای نفوذی به کابین خودرو در شتاب گیری‌ها می‌شود.

به گفته رحیمی باتوجه به رده اقتصادی دو محصول یادشده، بهره‌گیری از قوای محرکه CVT شرکت مگاموتور، موجب عرضه محصولاتی چابک و کارآمد با قابلیت‌های جذاب برای نسل جوان خواهد بود.

رحیمی در پایان اظهار کرد: مگاموتور به‌عنوان تامین‌کننده موتور و قوای محرکه محصولات گروه خودروسازی سایپا تلاش می‌کند با ورود به فاز طراحی و تولید موتور و گیربکس‌های پیشرفته و نوین و تجهیز محصولات سایپا به این امکانات، پاسخ‌گوی نیاز بازار کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان