مدیرعامل سایپایدک: تمام ظرفیت‌ها را برای افزایش رضایت مشتریان به کار می‌گیریم

مدیرعامل سایپایدک در بازدید از امدادخودرو سایپا بر ضرورت افزایش رضایت مشتریان تأکید کرد.

مدیرعامل سایپایدک: تمام ظرفیت‌ها را برای افزایش رضایت مشتریان به کار می‌گیریم
صفحه اقتصاد -

اردلان حسینی در نخستین روز سال ۱۴۰۳ ضمن حضور در مرکز تماس امدادخودرو سایپا و دیدار با مدیران و کارکنان حاضر در امدادخودرو، بر ضرورت افزایش رضایت مشتریان و کسب رتبه نخست در خدمات پس از فروش تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سایپایدک، او با بیان اینکه تمام تصمیم‌ها در سایپایدک بر مبنای خرد جمعی خواهد بود، گفت: همه ما به دنبال بهترین عملکرد و بهترین نتیجه در برنامه‌هایمان هستیم و آنچه که در برنامه‌ها حتماً باید مد نظر قرار گیرد، جلب رضایت مشتریان و کسب مقام نخست در خدمات پس از فروش است.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به نامگذاری امسال به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری، یادآور شد: انتظارات از گروه سایپا بالاست و مدیریت ارشد گروه نگاه ویژه‌ای در انجام امور و برنامه‌ها در گروه سایپا دارد. امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در نهایت بتوانیم به عنوان شاخص صنعت خودرو در کشور بدرخشیم.

او افزود: با توجه به تلاش و پشتکار مدیر عامل گروه، سایپا قطعاً جهش رو به رشد خواهد داشت و متعاقب آن، سایپایدک هم از تمام توان استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان افزایش یابد و رتبه‌های نخست خدمات پس ‌از فروش کسب شود.

حسینی تأکید کرد: انجام کار برای تیم مدیریت بسیار مهم است. بنابراین از همه همکارانم در سایپایدک و امدادخودرو سایپا انتظار دارم فقط به کار توجه کنند و آن را در اولویت اصلی قرار دهند تا به رتبه‌های لازم دست یابیم و رضایت مشتریان را سرلوحه همه برنامه‌ها قرار دهیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه