قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:
سهم برند سیپارت از بازار قطعات یدکی باید افزایش یابد
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سایپایدک با حضور در شرکت همراه خودرو سایپا از فعالیتهای این شرکت بازدید کردند.
محمود سهیلنژاد قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان این بازدید با اشاره به ظرفیتهای بالای مجموعه همراه خودرو، گفت: این شرکت با توجه به امکانات و ظرفیتهایی که دارد میتواند نقش فعالتری در چرخه تامین و توزیع قطعات یدکی داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی سایپایدک، وی ادامه داد: تمرکز بر توسعه برند سیپارت و بستهبندی قطعات یدکی برای سایپایدک و سایپا و همچنین افزایش سهم سایپا در بازار قطعات یدکی با تمرکز بر قطعات ارزان و رقابتی، دو ماموریت مهم همراه خودرو است که باید با قوت و قدرت بیشتر دنبال شوند.
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر توسعه عاملیتهای همراه خودرو و تشکیل شبکه مستقل، گفت: تمرکز بر کاهش قیمت تمام شده و بهینهسازی فرآیندها میتواند در بهبود عملکرد همراه خودرو موثر باشد.
در ادامه این نشست، مجتبی معظمی مدیرعامل سایپایدک نیز در سخنانی با تاکید بر برندسازی سیپارت در بازار قطعات یدکی، گفت: سیپارت به عنوان برند دوم قطعات یدکی سایپا میتواند در توسعه سهم بازار قطعات یدکی نقش پررنگتری ایفا کند و تحقق این هدف به برنامهریزی منسجم و دقیقی نیاز دارد.
وی با اشاره به زنجیره گسترده تامین و توزیع قطعات یدکی در سایپایدک، افزود: همراه خودرو به عنوان یکی از بازوهای اجرایی و عملیاتی سایپایدک در بستهبندی و فروش قطعات یدکی یک مزیت رقابتی برای گروه سایپا است که باید از قابلیتها و توانمندیهای خود در این زمینه به بهترین شکل استفاده کند
نظر شما