مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد ۲۴ دی ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس مشهد، پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد ۲۴ دی ماه
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

فرماندار فریمان گفت: به علت وجود ریزگردها و کاهش کیفیت هوا فردا یکشنبه مدارس ابتدایی در نوبت صبح و بعدازظهر در این شهرستان به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

حمید اکبری افزود: این تصمیم بنا به مصوبه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار و وقوع پدیده گردوغبار شهرستان اتخاذ شده است.

وی گفت: با توجه به متاثر شدن شهرستان فریمان از گرد و غبار، به شهروندان توصیه می شود از تردد غیر ضروری خودداری و خودمراقبتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

فرماندار فریمان اظهار کرد: در حال حاضر شاخص کنونی و لحظه ای کیفیت هوای شهرستان فریمان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد و توصیه می شود شهروندان علاوه بر رعایت حفاظت فردی با محدود کردن یا حذف ترددهای غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامدهای پدیده گرد و غبار همراهی کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از امروز شنبه، به تدریج تا دوشنبه با توجه به تغییر فشار هوا در سطح استان انتظار می‌رود به تناوب، شدت وزش باد در سطح استان به ویژه نواحی بادخیز شدید همراه با گرد و خاک گاهی توفان گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت باشد.

شهرستان فریمان با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر دارای چهار شهر و ۱۲۰ روستای با بیش از ۲۰ خانوار است.

هواشناسی خراسان رضوی در پی شدت وزش باد در سطح استان خراسان رضوی هشدار زرد صادر کرد.

به نقل از اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در هشدار شماره ۷۲ این اداره کل که روز شنبه صادر شد آمده است: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز به تدریج تا دوشنبه با توجه به تغییر فشار هوا در سطح استان خراسان رضوی انتظار می‌رود به تناوب، شدت وزش باد در سطح استان به ویژه نواحی بادخیز شدید همراه با گرد و خاک گاهی توفان گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت باشد.

بر اساس این اطلاعیه طی این مدت با عبور امواج ناپایدار تراز میانی جو باید شاهد افزایش ابرناکی و وقوع بارش باران و برف در برخی از نقاط به خصوص شمال غرب استان باشیم.

این اطلاعیه در توصیف این سامانه جوی که از امروز تا روز دوشنبه ادامه دارد آورده است: وقوع بارش به شکل باران و برف، تشکیل مه، کاهش میدان دید با احتمال اختلال در سیستم حمل و نقل استان از دیگر موارد توصیف شده این هشدار است.

در این اطلاعیه تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از خسارات ناشی از شدت وزش باد و همچنین جلوگیری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی توصیه شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد