مدارس خوزستان و اهواز فردا دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خوزستان ۱۱ دی ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خوزستان و اهواز فردا دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس خوزستان و اهواز فردا دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خوزستان ۱۱ دی ماه
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خوزستان روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

گفتنی است تاکنون خبر تعطیلی مدارس خوزستان روز دوشنبه ۱۱ دی ماه اعلام نشده است.

بنا بر اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای امروز هفت شهر خوزستان در وضعیت "ناسالم" و "قرمز" بوده است.

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۰ امروز (۱۰ دی‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه شرکت ملی حفاری در اهواز ۱۷۱، ایستگاه پادادشهر اهواز ۱۶۸، ایستگاه‌های استانداری خوزستان و اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در اهواز ۱۶۵، ایستگاه پست برق شماره ۳ اهواز ۱۵۷، ایستگاه‌ سوسنگرد ۱۷۰، ایستگاه هندیجان ۱۶۰، ایستگاه خرمشهر ۱۵۵، ایستگاه آبادان ۱۵۴، ایستگاه‌های ماهشهر و شادگان ۱۵۱ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت "ناسالم" و "قرمز" بوده است.

در این مدت هوای شوشتر در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" و "نارنجی" بوده است.

طبق شاخص ذرات ۲.۵ میکرون هوای اندیمشک و دزفول در شرایط "قابل قبول" بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت "پاک" نبوده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه هفته جاری در استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه اعلام کرده است: رگبار باران و رعد و برق، وزش باد متوسط، بارش برف در ارتفاعات و در پایان بارندگی انتظار وقوع پدیده مه رقیق از اوایل وقت دوشنبه در بیشتر مناطق استان به ویژه جنوبی، شرقی، مرکزی و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی از اوایل روز پنجشنبه به استان هشدار سطح زرد صادر کرده بود که بیشترین میزان بارش در دهدز ۱۲.۲، کشاورزی اهواز ۱۱.۲ و اهواز ۷.۲ میلیمتر ثبت شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد