مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خوزستان ۲ دی ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خوزستان ۲ دی ماه
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خوزستان روز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید. 

گفتنی است تاکنون خبر تعطیلی مدارس خوزستان روز شنبه ۲ دی ماه اعلام نشده است. 

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی و وقوع رعد و برق از روز جمعه در استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: ورود سامانه بارشی از اواخر روز جمعه تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده، سبب بارش باران، رعد و برق و وزش باد در بیشتر نقاط استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی امروز عبور موج ضعیفی را نشان می‌دهد که سبب ابرناکی، احتمال بارش‌های پراکنده و رعد و برق در قسمت‌هایی از جنوب و جنوب غرب استان می شود.

محمد سبزه زاری افزود: سپس طی روز پنجشنیه و جمعه جوی پایدار بر روی استان حاکم خواهد شد که پدیده غالب در این مدت مه رقیق و یا غبار صبگاهی قابل انتظار است.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۴.۸ و ایذه با ۲.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۲۲.۵ و حداقل ۹.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان