مدارس خوزستان و اهواز دوشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خوزستان ۲۰ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خوزستان و اهواز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس خوزستان و اهواز دوشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خوزستان ۲۰ آذر ماه
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خوزستان دوشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید. 

با اعلام کار گروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ فعالیت مدارس هر سه مقطع تحصیلی، در دو نوبت صبح و عصر در شهرهای اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شادگان به صورت غیر حضوری و مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

فعالیت ادارات و سازمان ها طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

مدارس نوبت عصر هندیجان غیرحضوری شد. با اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت عصر امروز دوشنبه در شهرستان هندیجان غیرحضوری شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به تداوم آلودگی هوای خوزستان، توضیحی درباره تصمیم‌گیری برای فعالیت مراکز آموزشی و ادارات خوزستان ارائه داد.

بر اساس گزارش هواشناسی، تا روز دوشنبه (۲۰ آذرماه) پایداری جو در استان خوزستان وجود دارد. طبق مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تذکرات لازم به صنایع آلاینده داده شده و مقرر شده است شرکت‌های نیشکر به هیچ عنوان آتش‌سوزی مزارع نیشکر نداشته باشند. همچنین فعالیت فلرهای نفتی باید به حداقل کاهش یابد.

همچنین مقرر شده است از آتش‌سوزی‌هایی که در پسماندهای سایت‌های برومی و صفیره رخ می‌دهد، جلوگیری شود. مراکز بهداشت و درمان نیز آمادگی لازم را برای پذیرش بیماران قلبی و عروقی و تنفسی داشته باشند.

ساعت ۱۲ امروز پنج شهرستان خوزستان شامل اهواز، خرمشهر، آبادان، شادگان و سوسنگرد آلوده بودند و در شرایط قرمز و ناسالم قرار گرفتند.

وی در خصوص تصمیم‌گیری برای فعالیت مراکز آموزشی و ادارات افزود: اگر تغییرات محسوسی در آلودگی هوا داشته باشیم هر دو سه ساعت یک بار گزارش‌ها به کارگروه اضطرار آلودگی هوا داده می‌شود و نشست برگزار و خروجی آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

محمد سبزه زاری بیان کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا روز سه شنبه همچنان جوی پایدار بر استان خوزستان حاکم است.

وی اضافه کرد: پدیده غالب در خوزستان تا روز سه‌شنبه نیز مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: سامانه بارشی از روز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد

سبزه زاری عنوان کرد: سامانه نامبرده سبب رگبار باران و رعد و برق و وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید در خوزستان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته رامهرمز با ۲۹.۲ و ایذه با ۵.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۸.۵ و حداقل به ۱۱.۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

گفتنی است که مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در سوسنگرد و شوشتر روز یکشنبه غیر حضوری برگزار شد. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان