مدارس البرز و کرج امروز سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز ۲۸ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس البرز و کرج امروز سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس البرز و کرج امروز سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز ۲۸ آذر ماه
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس البرز و کرج فردا سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید. 

مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد 

بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز، ۲۸ آذرماه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع دبستان به غیر از شهرستان طالقان و بخش آسارا بصورت مجازی خواهد بود. 

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوا در ۱۰ کلان‌شهر هشدار داد و بر لزوم کاهش تردد غیرضروری و کنترل فعالیت‌های صنعتی مراکز انتشار آلاینده‌ها تاکید کرد.

‌بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، این سازمان با صدور هشدار سطح زرد از پایداری جو و سکون هوا، تداوم پایداری هوا همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا از امروز تا جمعه، یکم دی خبر داد.

این شرایط جوی امروز در اصفهان، اهواز، یزد، سه‌شنبه در تهران، اراک، اصفهان، اهواز و یزد، چهارشنبه در تهران، کرج، اصفهان، اهواز، سمنان، مشهد، یزد و اراک، پنجشنبه در تهران، کرج، سمنان، اصفهان، اهواز، یزد، مشهد، اراک و تبریز و جمعه در تهران، کرج، قزوین، سمنان، اصفهان، اهواز، مشهد و یزد پیش‌بینی می‌شود.

بر اثر این مخاطره جوی افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت مهار نشدن منابع آلاینده ثابت و متحرک در مناطق پرتردد ناسالم برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی مدیریت به‌منظور کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی در منابع متحرک و ثابت، کنترل فعالیت‌های صنعتی مراکز انتشار آلاینده‌ها، کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز به‌ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی، پایش مداوم ایستگاه‌های سنجش آلودگی توسط مراجع ذی‌صلاح و اتخاذ تدابیر لازم به منظور کنترل میزان آلودگی را توصیه می‌کند.

لازم است بدانیم هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داده که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند، این هشدار برای آگاهی مردم و مسئولان امر صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    تو رو خدا طعتیل کنید خواهش میکنم طعتیل کنید 😭😭😭😭😭😭😭😭🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😭🙏😭🙏😭🙏😭🙏😭🙏خواهش میکنم طعتیل کنید 😭🙏😭🙏😭🙏😭🙏😭تو جون مادرتون طعتیل کنید 😭🙏😭🙏😭🙏😭🙏😭🙏😭🙏

  • هاجرنژادقربان نالکیاشری

    یه مشت بی عقل گذاشتن تصمیم گیری کنن واسه مردم.آخه اونی که شاغل هست بچه ابتدایی ومتوسطه داره چه خاکی توسر تصمیم گیرندگان بریزه.خداازشون نگزره که زنده ومرده ملت هیچ فرقی واسشون نداره

  • ساغر بخت اور

    چرا دبیرستان راهنمایی رو تعطیل نمیکنین مگه ما ابشش داریم بخدا ما و همچنین بزرگ تر از ما به خاطر الودگی هوا توی البرز کارمون به بیمارستان کشیده پیگیر حال ما دبیرستانی ها هم باشید

  • گاینده ننت

    از همینجا یه کیر دراز کلفت تو کص مادر آموزش پرورش 🙂😘

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد