مدارس آذربایجان غربی فردا سه شنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس آذربایجان غربی ۱۴ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس آذربایجان غربی فردا سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس آذربایجان غربی فردا سه شنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس آذربایجان غربی ۱۴ آذر ماه
صفحه اقتصاد -

براساس بررسی های خبرنگار ما تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان غربی روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

رییس اداره هواشناسی مهاباد با اشاره به روند افزایشی دمای هوا در جنوب آذربایجان‌غربی گفت: به طور میانگین دمای هوای این منطقه بین سه تا چهار درجه افزایش می‌یابد.

اردلان محمدپور افزود: پس از سپری شدن چند روز با دمای هوا کم، روند افزایشی دمای هوا در جنوب آذربایجان غربی شروع شده و از امروز از سوز سرما کاسته می شود.

وی با اشاره به ثبت دمای منفی هفت درجه سانتی گراد در این منطقه اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته حداقل دمای هوا در تکاب و نقده به منفی هفت درجه سانتی‌گراد رسید و حداقل دمای هوا در میاندوآب منفی ۶ درجه، اشنویه منفی پنج درجه ، شاهین دژ و ارومیه نیز به منفی سه درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کرد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: در این مدت به دلیل ساکن بودن هوا و وارونگی دمای هوا، احتمال دارد در برخی شهرهای جنوب استان آلاینده های جوی افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به وضعیت جوی این منطقه نیز گفت: جوی آرام و پایدار طی ۲ روز آینده در استان حاکم شده و از روز چهارشنبه مواج ناپایدار بارشی وارد منطقه ما می شود که با خود بارش خفیف باران به همراه دارد.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بوکان با حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد، گرمترین شهر و تکاب و نقده با حداقل دمای منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین شهر آذربایجان‌غربی بودند؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین منفی ۲ و ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

ایستگاه هواشناسی مهاباد در سال ۱۳۳۵ به عنوان ایستگاه باران‌سنجی راه‌اندازی شد و از سال ۱۳۶۴ به ایستگاه سینوپتیک (اصلی) ارتقا یافت و در طول شبانه روز (هر ساعت یک بار) تغییرات هواشناسی در آن اندازه گیری و ثبت می‌شود.

شهرستان مهاباد علاوه این ایستگاه هواشناسی سینوپتیک، دارای هفت ایستگاه باران سنجی است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان