مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران یکشنبه ۱۲ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس تهران یکشنبه پرداخته شده است.

مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران یکشنبه ۱۲ آذر ماه
صفحه اقتصاد -

مدارس و مهدهای کودک تهران فردا یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ غیرحضوری شد . معاون استاندار تهران اعلام کرد: کودکستان‌‌‌ها و مدارس مقطع دبستان در استان تهران غیر از شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و بخش رودبارقصران یکشنبه ۱۲ آذر در ۲ نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی شهری و پرتردد به‌ویژه از امشب تا صبح چهارشنبه (۱۵ آذرماه) مورد انتظار است.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش ملایم باد، در ارتفاعات گاهی وزش متوسط باد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه شرایط برای انباشت ذرات آلاینده هوا و افزایش غبار مهیاست، از این رو روند کاهش کیفیت هوا در سطح استان و افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی شهری و پرتردد به ویژه از امشب تا صبح چهارشنبه (۱۵ آذرماه) مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

مدارس تهران یکشنبه تعطیل شد

با توجه به افرایش غلظت آلودگی هوا،مدارس استان تهران فردا یکشنبه ۱۲ آذر ماه در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل شد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه غیر حضوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ میر محمد غراوی روز شنبه اظهار کرد: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، این تصمیم اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری است همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوییلی سنگین که آلایندگی قابل رویت دارند، جلوگیری کنند.

گفتنی است با توجه به تشدید آلودگی هوا و بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، امروز شنبه نیز مهدکودک‌ها تعطیل بود و فعالیت آموزشی کودکستان‌ها و مدارس مقاطع دبستان استان تهران غیر از شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و بخش رودبارقصران در 2 نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری و مجازی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان