مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس مشهد، پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد
صفحه اقتصاد -

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی اعلام نشده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی استان به ویژه مشهد طبق پیش بینی ها به تدریج در حال افزایش است، بنابراین برای فردا در برخی از ساعات شاهد شرایط ناسالم جوی در خراسان رضوی خواهیم بود.

آذر رضایی‌پور با اشاره به پایداری امروز هوا در خراسان رضوی افزود: با توجه به پایداری جوی، افزایش آلاینده‌های جوی و قرار گرفتن کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای فردا در شهرهای بزرگ و صنعتی از جمله مشهد پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: اکنون در برخی از نقاط خراسان رضوی همچون شهرستان تایباد مه رقیق وجود دارد، اما از امروز استان تحت تاثیر جریانات پر ارتفاع تراز میانی جو قرار می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته جاری وضعیت جوی استان به نسبت پایدار باشد و تغییرات گسترده جوی رخ ندهد.

رضایی پور گفت: همچنین طی این مدت تغییرات دمایی در خراسان رضوی نوسان جزئی دارد و تغییرات چندانی نخواهد داشت.

وی با بیان این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین هفت تا ۲۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۸ درجه و کمینه دمای هوای امشب این شهر به پنج درجه سلسیوس خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای منفی چهار درجه سلسیوس و شهرستان‌ درگز با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی گفت: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در گلمکان شهرستان‌ چناران با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.​

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ام بلبین لشکریان

    برای چی استان خراسان رضوی تعطیل نباشه ولی همه استان های دیگه تعطیل است؟
    مدرسه رو خواهشا تعطیل کنید

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد