مدارس کدام شهرها و استان ها شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۴ آذر ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس کدام شهرها و استان ها شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۴ آذر ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس کدام شهرها و استان ها شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۴ آذر ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

شیفت بعد از ظهرکلیه مقاطع تحصیلی ۵ شهر استان تهران امروز غیرحضوری شد. براساس تصمیم کارگروه هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای ورامین، قرچک، باقر شهر، کهریزک و قلعه نو در شیفت بعد از ظهر امروز (۴ آذر) غیر حضوری و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدارس کدام شهرهای تهران امروز غیرحضوری است؟

کلیۀ مقاطع تحصیلی در شهرهای ورامین، قرچک، باقرشهر، کهریزک و قلعه‌نو در نوبت بعدازظهر امروز غیرحضوری بوده و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از آخر وقت امروز با توجه به اینکه عبور موجی از روی نیمه جنوبی کشور داریم، مناطقی از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان شاهد بارش‌های پراکنده باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت خواهند بود. در برخی نقاط نیز گرد و خاک مشاهده می‌شود.

رفیعی افزود: روز شنبه بارش‌های بیشتری را در این مناطق خواهیم داشت.همچنین، روز یکشنبه انتظار جوی آرام داریم و از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی بعدی که از شمال‌غربی به کشور وارد می‌شود، ابتدا شاهد بارش باران در مناطق آذربایجان غربی و غرب کردستان و آذربایجان خواهیم بود. روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در استان‌های اردبیل و استان‌های ساحلی خزر به دلیل وزش باد شدید جنوبی، افزایش دما رخ خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان