مدارس تهران فردا چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه ۱ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس تهران چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه پرداخته شده است.

مدارس تهران فردا چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه ۱ آذر ماه
صفحه اقتصاد -

گفتنی است تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تهران در روز چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است. 

آیا مدارس تهران تعطیل است؟ یکشنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا آلودگی هوا مدارس تهران را تعطیل کرد؟ 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدارهای صادر شده مبنی بر آغاز بارندگی‌ها در این استان گفت: بارش‌ها در استان تاکنون مخاطره آمیز نبوده است.

حامد یزدی مهر در خصوص آخرین وضعیت بارش‌ها و مخاطرات احتمالی ناشی از بارندگی‌ها در استان تهران روز اظهار کرد: با توجه به وظیفه ذاتی مدیریت بحران مبنی بر ارائه هشدارها بر اساس اصول آمادگی و آمادگی در برابر حوادث و بلایا، اقدامات پیشگیرانه برای مواجه با سیل و حوادث طبیعی انجام شده است.

وی با اشاره به رصد و پایش‌های صورت گرفته توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: شرکت آب منطقه‌ای و شهرداری‌ها نسبت به لایروبی مسیل‌ها، رودخانه‌ها و انهار به خوبی به وظایف‌شان عمل کرده و خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته و هشدارهای صادر شده در بارندگی‌های اخیر تا این لحظه شاهد آبگرفتگی‌های شدید و مخاطره جدی در تهران و سایر شهرستان‌ها نبودیم.

یزدی مهر بر تداوم رصد رودخانه‌ها، انهار و مسیل‌هایی که احتمال وقوع سیلاب در آنها وجود دارد تاکید کرد و ادامه داد: هشدار نارنجی هواشناسی در ۲ روز اخیر صادر شد و اعضای ستاد مدیریت بحران در استان تهران نیز در این شرایط به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی به دلیل بارش باران در شهرستان‌های استان تهران نداشتیم، یادآور شد: دستورالعمل‌های پیشگیرانه برای اعضای ستاد مدیریت بحران ارسال و با توجه به اینکه بارندگی در سطح پایتخت مناسب بوده است و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی همچنان در آمادگی کامل برای احتمال وقوع هرگونه مخاطرات طبیعی قرار داشته باشند.

همچنین مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اضافه کرد: با توجه به بارش‌های سنگین شب گذشته در برخی نقاط تهران مشکلی برای شهروندان ایجاد نشد.

علیرضا جعفری افزود: تیم‌های خدمات شهری، آتش نشانی و شرکت پسماند در همه مناطق ۲۲ گانه در آماده باش کامل بسر می‌برند و در برخی نقاط تهران دیشب تیم‌ها تا صبح مشغول خدمت رسانی بودند.

طبق پیش بینی هواشناسی استان تهران سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در این استان فعال خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان