بیمه دی در آستانه رکوردهای جدید/نمایندگان، نیروی محرکه تحول در بیمه

هادی عبداللهی با اشاره به حرکت شرکت بیمه دی به ‌سوی رکوردهای تازه، سه سیاست کلان شامل «تحول دیجیتال، ارتقای سودآوری و افزایش توانگری» را به‌عنوان محورهای اصلی راهبرد بیمه دی در سال جاری معرفی کرد.

بیمه دی در آستانه رکوردهای جدید/نمایندگان، نیروی محرکه تحول در بیمه
صفحه اقتصاد -

وی در این نشست که سایر نمایندگان فروش بیمه دی در کشور هم به صورت برخط حضور داشتند به جایگاه راهبردی نمایندگان در موفقیت شرکت اشاره کرد واظهار داشت: «آنچه مشتریان از بیمه دی برداشت می‌کنند، از دریچه عملکرد نمایندگان فروش شکل می‌گیرد چرا که اعتقاد داریم نمایندگان فروش، ویترین و پیشانی شرکت هستند.

وی ادامه داد: تمامی مدیران ستادی نمایندگان فروش را همکاران اصلی می‌دانند و بی‌تردید در منافع و آسیب‌های سازمان با ما شریک هستند. 

وی افزود: کیفیت و کمیت عملکرد نمایندگان، تصویر واقعی ما را در جامعه منعکس می‌کند و این رابطه باید مبتنی بر اعتماد، همکاری و زبان مشترک باشد.»

عبداللهی با تأکید بر اهمیت ساختارمند شدن ارتباط شبکه فروش و ستاد مرکزی گفت: «همان‌گونه که در سازمان ساختار داریم، در شبکه فروش نیز نیازمند مدل‌های همکاری شفاف و منسجم هستیم.

به گفته وی حضور نماینده کانون در کمیته‌های تخصصی شرکت از جمله کمیته تبلیغات، نمونه‌ای از این تعامل ساختاری است.»

 عدالت در ارزیابی و سیاست‌های حمایتی تازه 

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به عملکرد موفق نمایندگان در سال گذشته بیان کرد: «۲۶ درصد از نمایندگان، بیش از ۸۰ درصد از پرتفو شرکت را محقق کرده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که ارزیابی عملکرد باید عادلانه، مبتنی بر تلاش و در راستای تشویق عملکرد متعهدانه باشد.»

وی از پرداخت سود مشارکت امسال و معوقه های سال های پیشین خبر داد و افزود: «پس از برگزاری مجمع و نهایی شدن محاسبات، سود مربوط به نمایندگان پرداخت خواهد شد. به گفته عبداللهی همچنین تمام نمایندگان می‌توانند بر اساس رتبه‌ و سطح بندی مشخص شده، از تسهیلات خرید سهام شرکت بهره‌مند شوند.»

وی با اشاره به رتبه بندی در بیمه تکمیلی برای رفاه بیشتر شبکه فروش افزود: «این اقدامات، نشان‌دهنده حسن نیت شرکت در حمایت از نمایندگانی است که به‌صورت حرفه‌ای و متعهدانه فعالیت می‌کنند.»

 تحول دیجیتال؛ زیرساختی برای تسهیل فعالیت نمایندگان 

عبداللهی یکی از سیاستهای  کلیدی شرکت در سال جاری را «تحول دیجیتال» معرفی کرد و گفت: «با ارتقای اپلیکیشن دی‌دار به سوپر اپلیکیشن و همچنین تقویت شعبه دیجیتال، فرآیندهای بیمه‌گری به سمت هوشمند شدن حرکت خواهند کرد.»

وی تأکید کرد: «این تحول به‌منزله حذف نمایندگان نیست، بلکه در راستای تسهیل فعالیت آن‌هاست. ما در سراسر کشور هیچ شعبه‌ای را رقیب شبکه فروش ندانسته‌ایم و در این مسیر نیز نمایندگان، نقش کلیدی خواهند داشت.»

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به آینده صنعت بیمه در بخش دیجیتال گفت: «بدون تردید آینده صنعت بیمه در قالب بیمه دیجیتال و با محوریت هوشمندسازی خواهد بود. بیمه دی نیز در این مسیر، از ظرفیت‌های فناورانه برای پیشی گرفتن از رقبا بهره خواهد گرفت.»

 حرکت به‌سوی رکوردهای تازه با نمایندگان فعال و مطالبه‌گر 

عبداللهی در ادامه با اشاره به هدف‌گذاری فروش سال جاری گفت: «ما از عمده‌فروشی به سمت خرده‌فروشی در حال حرکت هستیم و این مسیر تنها با همراهی شبکه فروش امکان‌پذیر است و نمایندگان نقش کلیدی در تحقق این هدف دارند.»

وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید در جذب پرتفوهای ملی و پروژه‌های بزرگ مشارکت فعال داشته باشند افزود: «برای هر پرتفو بزرگ، مدیر پروژه‌ای مشخص می‌شود و به شعب اعلام کرده‌ایم از ظرفیت نمایندگان برای جمع‌آوری پرتفو استفاده کنند. »

مدیرعامل بیمه دی با تأکید بر اینکه «نمایندگان باید پویا، مطالبه‌گر و پیشروباشند افزود: نمایندگان باید ذائقه بازار را به شرکت منتقل کنند و مانند عضوی متعهد و پاسخ‌گو، عمل کنند. »

احمد صفرزاده، معاون فنی و سرپرست معاونت توسعه بازار و فروش شرکت نیز در این نشست، درباره الزامات جدید بیمه مرکزی در خصوص ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان و همچنین نکات فنی مرتبط با آیین‌نامه‌های بیمه‌گری، توضیحاتی ارائه کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار