تاکید معاون مدیرعامل بیمه ایران بر گسترش خدمات سیار و تسهیل در روند پرداخت خسارت‌های اتومبیل

جمالی‌نژاد، معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها، شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران با حضور در شعبه خسارت برخط (سیار) تهران، در جریان روند ارائه خدمات در ایام نوروز قرار گرفت.

تاکید معاون مدیرعامل بیمه ایران بر گسترش خدمات سیار و تسهیل در روند پرداخت خسارت‌های اتومبیل
صفحه اقتصاد -

وی ضمن تبریک سال نو به کارکنان این شعبه، از تلاش بی‌وقفه و حضور مستمر آنان در ایام تعطیلات قدردانی کرد و خدمات ارائه‌شده را گامی مهم در راستای تحقق رهنمودهای مدیرعامل بیمه ایران برشمرد.

جمالی‌نژاد با تاکید بر نقش مؤثر شعبه خسارت برخط در تسهیل و تسریع رسیدگی به خسارت‌های اتومبیل، گفت: نوع نگرش و عملکرد همکاران ما در این بخش می‌تواند الگویی برای سایر بخش‌های خدمت‌رسان باشد.

معاون حقوقی و هماهنگی و امور استان‌های بیمه ایران ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود تا این خدمات متمایز در سراسر کشور توسعه یابد و در راستای افزایش رفاه عمومی و رضایت بیمه‌گزاران عمل کند.

وی همچنین لزوم گسترش خدمات سیار را از اولویت‌های راهبردی بیمه ایران دانست و افزود: توسعه پرداخت خسارت‌های اتومبیل به‌صورت برخط، ضمن کاهش ترددهای غیرضروری و صرفه‌جویی در زمان بیمه‌گزاران، می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات ایفا کند.

جمالی‌نژاد بهره‌گیری از دیدگاه‌های مشتریان را در ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایت‌مندی آنان مؤثر دانست.

در پایان این بازدید، معاون مدیرعامل ایران با بیمه‌گزاران حاضر گفت‌وگو کرد و نظرات و پیشنهادهای آنان را شنید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار