ارزش اخلاق حرفه‌ای در فروش خدمات بیمه و اهمیت آن برای مشتریان

در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، بر اهمیت رفتار حرفه‌ای نمایندگان بیمه در فروش خدمات تأکید کرد. وی بیان کرد که مشتریان پیش از خرید بیمه، به شخصیت و رفتار نمایندگان توجه می‌کنند و حفظ احترام آنها برای ارائه خدمات موثر ضروری است.

ارزش اخلاق حرفه‌ای در فروش خدمات بیمه و اهمیت آن برای مشتریان
صفحه اقتصاد -

دکتر ابوالفضل آقادادی در سخنرانی خود در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، دکتر آقادادی بر اهمیت فروش خدمات بیمه تأکید کرد و بیان داشت که مشتریان نه تنها به شرایط پوشش بیمه توجه می‌کنند، بلکه به شخصیت، رفتار و اخلاق حرفه‌ای نمایندگان نیز حساس هستند. او تأکید داشت که نمایندگان باید جایگاه و احترام خود را با حفظ تعهدات و توجه صادقانه به نیازهای مشتریان حفظ کنند. آقادادی همچنین به حضور فعال بیش از ۵۰۰ نفر از صنعت بیمه و دانشگاهیان در همایش اشاره کرد و بیان کرد که اعتماد و شفافیت اساسی برای ارتقای خدمات بیمه به مشتریان است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد