تحول دیجیتال و توانمندسازی نمایندگان؛ اولویت صنعت بیمه

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه به لزوم همگامی صنعت بیمه با تحول دیجیتال و تقویت آموزش‌های کیفی و کمی نمایندگان فروش اشاره کرد و از این موارد به عنوان اولویت‌های مهم برای توسعه صنعت بیمه نام برد.

تحول دیجیتال و توانمندسازی نمایندگان؛ اولویت صنعت بیمه
صفحه اقتصاد -

دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در سخنرانی افتتاحیه یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با تأکید بر اهمیت این همایش به عنوان فضایی برای گفتگوی سازنده میان بازیگران مختلف صنعت بیمه، اظهار داشت: این همایش فرصتی است برای ایجاد گفت‌وگویی منسجم میان تمامی ارکان صنعت بیمه که می‌تواند به پیشبرد این صنعت کمک کند.

دکتر آقادادی در ادامه افزود: هر سال در این همایش، یکی از موضوعات کلیدی صنعت بیمه به عنوان محور اصلی مورد بحث قرار می‌گیرد و امسال نیز موضوع شبکه فروش به عنوان حلقه‌ای از زنجیره ارزش‌آفرینی صنعت بیمه انتخاب شده است. نقش نمایندگان و کارگزاران فروش به عنوان صف مقدم ارائه خدمات بیمه‌ای بسیار مهم است و در این همایش به چالش‌ها و فرصت‌های آن‌ها، از جمله مسائل مربوط به تحول دیجیتال، تخفیفات غیرمنطقی و آموزش‌های لازم برای توانمندسازی نمایندگان، پرداخته خواهد شد.

وی همچنین از حمایت‌های بیمه مرکزی و حضور مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های بیمه در این رویداد تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود که این همایش به گفتمان سازنده‌ای میان بازیگران صنعت بیمه منجر شود و بتواند گامی رو به جلو در این حوزه باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد