پیام مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، روز کارمند و هفته دولت را به همه کارمندان پرتلاش و متعهد و دولتمردان تبریک گفت.

پیام مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
صفحه اقتصاد -

هادی آقابابایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر،شهید جمهور و شهدای خدمت، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد تبریک گفت.

‎ متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام على الحسین وعلى علی بن الحسین وعلى أولاد الحسین وعلى أصحاب الحسین علیهم السلام ورحمه الله وبرکاته

سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، سرفصل توجه به تلاش ها و مساعی دولت مردانی شد که پایبند به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی در کسوت خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، به صورت شبانه روزی مجاهدت می کنند و در تداوم مسیر شهیدان؛ جان خویش را در کف اخلاص در این راه گذاشته و می گذارند، دولت هایی که با پیروی از فرامین امامین انقلاب، دستاوردهای درخشانی را برجای نهادند و گستره خدمت را تا دورترین و محروم ترین نقاط میهن اسلامی وسعت دادند.

بدون تردید هفته دولت به عنوان نماد همدلی، اتحاد و وفاق ملت و دولت، فرصتی گرانبها برای تشریح و تبیین و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، به منظور تنویر افکار عمومی به شمار می رود.

اینجانب ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و شهید جمهور آیت اله رئیسی و شهدای خدمت را گرامی داشته و فرا رسیدن هفته دولت و پیشاپیش روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان پرتلاش و متعهد تبریک گفته و توفیق بیش از پیش همه خادمان مردم را از آستان پروردگار متعال خواهانم.

امید که بتوانیم با برنامه‌ریزی هوشمندانه، عمل مجاهدانه و عالمانه در سایه تدابیر دولت وفاق ملی در مسیر پیشرفت و تعالی کشور و خدمت صادقانه و شیرین به مردم عزیزمان موفق باشیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد